Spørgsmål om hårtab og farvning

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.048 visninger
5 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
14. august 2018

Anonym trådstarter

Hej

Jeg har brug for at der skal ske noget med mit hår!

Det er blevet meget langt og slidt efter 1 års barsel.

Jeg har mørkeblond og fint/tyndt hår men vil så gerne have det lysere. Jeg fælder stadig enormt meget, så jeg er faktisk bange for om det kan risikere at blive værre eller jeg ligefrem taber meget af mit hår h is jeg farver Det?? 

Er der nogen der ved om jeg kan risikere det eller er det bare med at bestille en tid ved frisøren ??

Måske et dumt spørgsmål men jeg er meget øm om mit hår, fordi jeg føler der ikke er særlig meget af det og slet ikke efter graviditet og barsels tiden.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej

Jeg har brug for at der skal ske noget med mit hår!

Det er blevet meget langt og slidt efter 1 års barsel.

Jeg har mørkeblond og fint/tyndt hår men vil så gerne have det lysere. Jeg fælder stadig enormt meget, så jeg er faktisk bange for om det kan risikere at blive værre eller jeg ligefrem taber meget af mit hår h is jeg farver Det?? 

Er der nogen der ved om jeg kan risikere det eller er det bare med at bestille en tid ved frisøren ??

Måske et dumt spørgsmål men jeg er meget øm om mit hår, fordi jeg føler der ikke er særlig meget af det og slet ikke efter graviditet og barsels tiden.

Jeg ville bestille tid hos frisøren så du får det rigtige farve til din hårtype. 

Købe farve er meget stærkt for håret og ja det kan falde af eller misfarve det. Specielt når man går fra mørk til lys så kan det blive grønt. (Been There done that) 

Anmeld Citér

14. august 2018

Anonym

Hej søde du 

Jeg har faktisk læst at de hår du taber nu, er de hår du ellers ville have tabt gennem graviditeten, men grundet hormonerne bliver de siddende indtil efter fødslen, hvor hormon-niveauet går ned.

Derfor tror jeg slet ikke at det har nogen betydning om du farver eller ej, da det teoretisk set er "hår du på en måde allerede har/ville have mistet for længst" og dermed ingen indflydelse har på din normale hårvækst 

Dit hår er på vej tilbage til sit "normale stadie", og selvom det kan se voldsomt ud, så har du lige så meget hår, som inden du blev gravid 

Held og lykke herfra 

Anmeld Citér

14. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej søde du 

Jeg har faktisk læst at de hår du taber nu, er de hår du ellers ville have tabt gennem graviditeten, men grundet hormonerne bliver de siddende indtil efter fødslen, hvor hormon-niveauet går ned.

Derfor tror jeg slet ikke at det har nogen betydning om du farver eller ej, da det teoretisk set er "hår du på en måde allerede har/ville have mistet for længst" og dermed ingen indflydelse har på din normale hårvækst 

Dit hår er på vej tilbage til sit "normale stadie", og selvom det kan se voldsomt ud, så har du lige så meget hår, som inden du blev gravid 

Held og lykke herfra 

Det har jeg faktisk også hørt før 

Jeg har bare følelsen af at der er meget mindre hår Men du har måske ret i at det bare er fordi at det ser så voldsomt ud på børsten osv. 

Jeg tror at jeg vil bestille en tid! Om ikke andet må jeg syg købe en paryk hvis det hele falder af 

Anmeld Citér

14. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg ville bestille tid hos frisøren så du får det rigtige farve til din hårtype. 

Købe farve er meget stærkt for håret og ja det kan falde af eller misfarve det. Specielt når man går fra mørk til lys så kan det blive grønt. (Been There done that) 

Hvis du læser mit opslag skrev jeg faktisk også "bestille tid hos frisøren" 

Jeg har selv afbleget det mange gange da jeg var yngre og har også prøvet at have grønt, lilla og gråt hår. Så nu går jeg altid til frisøren og får farvet. 

Har bare ikke farvet det de seneste 3 år 

Anmeld Citér

14. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hvis du læser mit opslag skrev jeg faktisk også "bestille tid hos frisøren" 

Jeg har selv afbleget det mange gange da jeg var yngre og har også prøvet at have grønt, lilla og gråt hår. Så nu går jeg altid til frisøren og får farvet. 

Har bare ikke farvet det de seneste 3 år 

Jeg har netop læst dit opslag og du spørger jo netop om der er nogen der ved om du kan risikerer at tabe håret eller om det er at ringe til frisøren og jeg svarer. Så hvad er problemet? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.