Kærlighedsgave

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

763 visninger
3 svar
4 synes godt om
14. august 2018

Anonym trådstarter

Min mand og jeg har været gift i knap 25 år . Vi skal på en lille hygge weekend her i september - uden børn - bare kærlighed,ro og sex.

I den forbindelse vil jeg gerne give ham en gave der fortæller hvad han betyder for mig. Jeg elsker ham så vanvittig højt.

Men hvad skal jeg give ham?? Har tænkt at jeg køber noget massage olie - det har vi tit talt om,men med huset fyld af unger, der altid lige skal tisse eller have fanget monstre- Ja så bliver det  altid udsat.

Har I andre ideer ? Hvordan erklærer jeg min totale kærlighed til ham? 

Altså vi siger det tit til hinanden, men hverdag er jo hverdag . Så jeg vil bare gerne gøre noget ekstra ud af denne her weekend.

Håber I kan følge mig

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2018

Aisha

Profilbillede for Aisha
Mors Superman

Min mand er meget glad for smykker. Halskæder armbånd osv. Ved ikke om din er til smykker ? 

Anmeld Citér

14. august 2018

Hck

Profilbillede for Hck
Anonym skriver:

Min mand og jeg har været gift i knap 25 år . Vi skal på en lille hygge weekend her i september - uden børn - bare kærlighed,ro og sex.

I den forbindelse vil jeg gerne give ham en gave der fortæller hvad han betyder for mig. Jeg elsker ham så vanvittig højt.

Men hvad skal jeg give ham?? Har tænkt at jeg køber noget massage olie - det har vi tit talt om,men med huset fyld af unger, der altid lige skal tisse eller have fanget monstre- Ja så bliver det  altid udsat.

Har I andre ideer ? Hvordan erklærer jeg min totale kærlighed til ham? 

Altså vi siger det tit til hinanden, men hverdag er jo hverdag . Så jeg vil bare gerne gøre noget ekstra ud af denne her weekend.

Håber I kan følge mig

Et sødt brev, hvor du fortæller ham det. Behøver en stor kærlighedserklæring at være en gave man køber ?

Anmeld Citér

14. august 2018

Baby17

Jeg lavede sidste år en foto bog til min mand. 

Købte et album med plads til at skrive lidt tekst ved hvert billede. Så gennemgik jeg alle de billeder jeg har på vores drop Box og på eksterne harddisk. 

Fandt en masse billeder med gode minder i. Vores ferier, billeder fra sjove stunder de steder vi har boet, sjove fester med vennerne, af vores dyr og af os, og sidst i bogen en masse billeder af vores lille datter og graviditeten. Også skrev jeg små bemærkninger til mange af billederne.

Jeg forsøgte at lave bogen lidt kronologisk, det lykkedes vist ikke helt ifølge ham  men han blev meget glad for den.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.