"Suttefeen" kommer !

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

890 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Munder

Så er det i dag, at Andrea skal af med sutten. Hun bruger den jo kun om natten, og mange nætter falder hun ikke i søvn med den i munden, men holder den i hånden, så vi er blevet enige om at nu skal det være.

Herhjemme bor en "Suttefe". Hende har vi talt om det sidste stykke tid, og Andrea ved, at "Suttefeen"'s babyer mangler sutter. Hun er klar på, at hun skal lægge sine sutter i en skål i aften, så kommer "Suttefeen" nemlig og bytter dem med en gave.

Vi har købt et prinsesseslot til hendes nye værelse, som hun har forelsket sig i.

Jeg er godt nok spændt på at se, hvordan det går i aften.

Håber I alle får en fantastisk weekend

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

3rollinger

Det lyder spaendende, og umiddelbart som om Andrea er med paa ideen. Fortael endelig hvordan det er gaaet.

Daniel er stadig meget afhaengig af sutten. Han bruger den ogsaa kun om natten (mindst to men helst 3. Én i munden og én i hver haand), men kun fordi han ikke maa faa den om dagen for sin moar. Hun er saa streng. Jeg vil ogsaa gerne snart have den fra ham, maaske helst inden lillesoester kommer. Men nu maa vi se om det kan gaa. Jeg ved bare ikke helt hvilken metode jeg skal bruge. Han er faktisk ikke saa interesseret i materielle ting. Men jeg maa jo snart til det. Der er ikke saa lang tid til lillesoester melder sin ankomst.

Knus

Trine

Anmeld

16. oktober 2009

Heidi B

Held og lykke med det...

Vi venter på julemanden, å får han dem til alle de nye Jeppe og Mikkel babyer...

Så må vi se hvorn det spænder af...

Vi er også strenge herhjemme og de har den kun om natten, selvom de grne vilhave den når de kommer hjem fra børnehaven....

Heidi

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.