Undertøj

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.708 visninger
4 svar
0 synes godt om
14. august 2018

L17

Hej

Jeg har en søn på 11 mdr, jeg har et spørgermål til ang. undertøj til ham. Er det for tidligt at skrift nu, han er str.86. 

Jeg synes body er træls, nu når han har buksble.

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. august 2018

100%anonym

L17 skriver:

Hej

Jeg har en søn på 11 mdr, jeg har et spørgermål til ang. undertøj til ham. Er det for tidligt at skrift nu, han er str.86. 

Jeg synes body er træls, nu når han har buksble.

Hvis du synes det er nemmere for dig at bruge undertøj nu. Så nej så er det ikke for tidligt. Der er ikke nogen regel om hvornår det skal bruges 

men så vidt jeg ved så starter undertøj fra str 92. Har ihvertfald ikke kunnet finde nogen underbukser selv i 86 da jeg også synes body er irriterende. 

Anmeld Citér

14. august 2018

FruStolpe

Det er ikke for tidligt. Det skal du gøre som det er nemmest for dig ��

Der er i øvrigt mange muligheder også i 86. 

www.google.dk/search?ie=UTF-8&client=ms-android-samsung&source=android-browser&q=underbukser+str+86

Anmeld Citér

14. august 2018

Soonmom

Det bestemmer man jo selv, men body er praktisk fordi barnet ikke skiller når de kravler rundt og også meget praktisk om vinteren mht kulde

Går han i institution ? - de fleste dagplejer /vuggestuer vil ikke have buksebleer nemlig 

Anmeld Citér

16. august 2018

L17

Ja han går i dagpleje, min dagplejemor er ligeglad med om det er bukserbleer. Hun synes det er nem , med bukserble ved ham. fordi han er så god med i udvirkling, at han gå selv, og han vil helst stå op og blive skift. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.