Gravid trods af prævention?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

563 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg fødte i april og har ikke haft nin første menstruation endnu. Manden og jeg har haft sex en enkel gang med brug af kondom. 

Sagen er den jeg den sidste uge har haft kvalme og hovedpine hver eneste dag. Derudover har jeg os mens murren.  

Kan det være fordi jeg skal til at have min mens? 

Er der nogle der er blevet gravid med kondom - tænker chancen er meget lille så håber bare det er pga min cyklus at jeg har kvalme og hovedpine  osv 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. august 2018

Baby2017

Anonym skriver:

Jeg fødte i april og har ikke haft nin første menstruation endnu. Manden og jeg har haft sex en enkel gang med brug af kondom. 

Sagen er den jeg den sidste uge har haft kvalme og hovedpine hver eneste dag. Derudover har jeg os mens murren.  

Kan det være fordi jeg skal til at have min mens? 

Er der nogle der er blevet gravid med kondom - tænker chancen er meget lille så håber bare det er pga min cyklus at jeg har kvalme og hovedpine  osv 

Jeg fik først min første mens 9 måneder efter jeg fødte, men ammede også. Jeg oplevede flere gange i månederne op til at jeg over en uge eller to fik mens/graviditets symptomer og en af gangene var jeg virkelig bange for graviditet. Vi brugte også kondom og de er jo ikke 100% sikre. Jeg tog flere negative tests og til sidst gik symptomerne i sig selv igen. Jeg snakkede med min mødregruppe om det og flere havde oplevet det ihvertfald måneden inden de fik første mens. Jeg tror det er kroppen der forbereder og gør klar og hvis i kun har haft sex en gang med kondom er chancerne meget minimale

Anmeld Citér

13. august 2018

EmilieSarah

Der kan være mange fejl ved et kondom. 

Der kan være fejl fra selve produktionen, eller der kan have været en sæd klat som kom forkert ved siden af. 

Jeg har selv formået at blive gravid vd brug af kondom, men det kan også sagtens være, at symptomer synes at være der, pga du næsten lige har født.

Anmeld Citér

13. august 2018

Anonym trådstarter

EmilieSarah skriver:

Der kan være mange fejl ved et kondom. 

Der kan være fejl fra selve produktionen, eller der kan have været en sæd klat som kom forkert ved siden af. 

Jeg har selv formået at blive gravid vd brug af kondom, men det kan også sagtens være, at symptomer synes at være der, pga du næsten lige har født.

Ja jeg tænker os dey hormoner tager jo lang tid for kroppen og blive sig selv igen  men bare ubehageligt at skaæ have kvalme konstant havde jeg rigeligt af ubder min graviditet 

Anmeld Citér

13. august 2018

EmilieSarah

Anonym skriver:

Ja jeg tænker os dey hormoner tager jo lang tid for kroppen og blive sig selv igen  men bare ubehageligt at skaæ have kvalme konstant havde jeg rigeligt af ubder min graviditet 

jeg havde også fantom spark i mega lang tid efter min nr 2. Og man gik der med tanken om, puha er jeg allerede gravid igen .. Men ja, jeg tænker det bare er kroppen der spiller et pus for dig.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.