Yes, så blev den positive

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

455 visninger
4 svar
7 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2018

Anonym trådstarter

Hej alle I skønne og hjælpsomme og forstående mennesker  Ville bare lige sige at jeg tog en g-test i dag ved en 11 tiden der var positivt, kunne så ikke lade være så jeg tog en ny g-test for ledt siden, der også var positivt, dog ikke så positivt som den ved en 11 tiden, men det tager jeg nu ikke så tungt For en positiv g-test er jo en positiv g-test uanset hvad  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2018

Ciss

Til lykke!!!

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym trådstarter

Ciss skriver:

Til lykke!!!

Mange tak 

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym

Først stort tillykke.. :) 

Jeg blev gravid efter at ha forsøgt i perioder over de sidste 7 år. Og puha nerverne sad ude på tøjet .. Jeg var sikker på det var for godt til at være sandt og jeg ville miste det.. Første tænkte jeg at jeg ville blive mere rolig efter tidlig scanning .. det blev jeg også i ca 5 minutter, så var nervøsiteten tilbage .. så efter NF .. osv. Da jeg endelig begyndte at tro på det opdage de en misdannelse til MD scanningen ..

Det jeg vil frem til er at vi kan ikke styrer noget som helst i sådan en process og vores angst gør det kun værre for os selv - og den forsvinder heller ikke når de små er født, den ændre bare karakter.. 

Dybe vejtrækninger, hold dig beskæftiget med noget du kan li at lave og prøv at give slip :) Og Tillykke .. :) 

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Først stort tillykke.. :) 

Jeg blev gravid efter at ha forsøgt i perioder over de sidste 7 år. Og puha nerverne sad ude på tøjet .. Jeg var sikker på det var for godt til at være sandt og jeg ville miste det.. Første tænkte jeg at jeg ville blive mere rolig efter tidlig scanning .. det blev jeg også i ca 5 minutter, så var nervøsiteten tilbage .. så efter NF .. osv. Da jeg endelig begyndte at tro på det opdage de en misdannelse til MD scanningen ..

Det jeg vil frem til er at vi kan ikke styrer noget som helst i sådan en process og vores angst gør det kun værre for os selv - og den forsvinder heller ikke når de små er født, den ændre bare karakter.. 

Dybe vejtrækninger, hold dig beskæftiget med noget du kan li at lave og prøv at give slip :) Og Tillykke .. :) 

Nej vi kan ikke selv styre processen. Og ja man bliver da også noget nervøs. Især når det er noget man virkelig ønsker så meget. Troede først jeg så synder, men det var ikke til at tage fejl af. Heller ikke den anden test Det er så skønt når noget lykkedes Stort tillykke til dig også

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.