Har i prøvet den?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.021 visninger
4 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
12. august 2018

Anonym trådstarter

Hej! 

Er der nogle der har prøvet fertilitetsmonitor, hvor den virkede, på trods af manden lave sædkvalitet og skavanker hos den kommende moder? 

I så fald, hvor lang tid gik der? Og hvad ændrede i yderligere, feks kost osv? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. august 2018

Abracadabra

Jeg har ikke prøvet den, men logisk set kan den jo kun optimere, hvornår I har sex. Hvis I ellers dyrker regelmæssig sex, burde den ikke gøre nogen forskel. 

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym

Hej Vi har lige haft vores første cyklus på den og trods 20 stick er brugt så ingen æl dage eller ændring den stod på lav hele vejen igennem. så mistænker om jeg måske slet ikke har æl da min mens er temmelig uregelmæssig så vi også ret nye og følger derfor gerne dit indlæg 

Anmeld Citér

15. august 2018

Anonym trådstarter

Ikke andre der har prøvet den?

Anmeld Citér

15. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej! 

Er der nogle der har prøvet fertilitetsmonitor, hvor den virkede, på trods af manden lave sædkvalitet og skavanker hos den kommende moder? 

I så fald, hvor lang tid gik der? Og hvad ændrede i yderligere, feks kost osv? 

Jeg har pcos og jeg prøvede den, jeg har aldrig kunnet teste positivt på alm æl test, men den kunne finde æl 

Dog var min mands sædkvalitet så dårlig at det ikke ville kunne lykkes naturligt, så vi har været i behandling....

Jeg spiste Kiss kost og begyndte at dyrke en del motion, hvilket gjorde min cyklus stabil og hormon balancen blev næsten normal inden vi kom i gang med fertilitetsbehandling....

Min mand spiste b-daddy piller, drak overhovedet ingen alkohol, ingen varme karbade, mobil telefon lå aldrig i lommen foran på bukserne i den perioden hvor vi var i gang med projekt baby ....

Derudover havde vi sex med 2-3 dages mellemrum for at optimere sædkvaliteten.....

Han gik fra 200.000 egnet sædceller til 4 mio på 6 mdr, om det er et tilfælde eller nogen af de ting han har gjort har virket ved jeg ikke 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.