Mens smerter =snarlig fødsel ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

790 visninger
3 svar
2 synes godt om
11. august 2018

HBV

Jeg er 37+2 og vågnede i nat med mens smerter i nat og har haft det rigtig mange timer i løbet af i dag og nu her igen til aften. 

Jeg ved godt, at det både kan være et tegn på snarlig fødsel men at der også kan gå dage/uger ? 

Ville blot høre jeres erfaringer op til fødslen. Hvor lang tid gik der fra at I havde mens smerter til fødsel rent faktisk gik i gang 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2018

100%anonym

HBV skriver:

Jeg er 37+2 og vågnede i nat med mens smerter i nat og har haft det rigtig mange timer i løbet af i dag og nu her igen til aften. 

Jeg ved godt, at det både kan være et tegn på snarlig fødsel men at der også kan gå dage/uger ? 

Ville blot høre jeres erfaringer op til fødslen. Hvor lang tid gik der fra at I havde mens smerter til fødsel rent faktisk gik i gang 

Startede også med mens smerter omkring uge 37 og en ubeskrivelig følelse i kroppen. Fødte 40+2

Anmeld Citér

11. august 2018

Stivdie

Jeg husker ikke at have haft mens smerter nogen af gangene. Første gang havde jeg lidt murren i lænden dagen før fødslen gik i gang startende med veer (37+5). Anden gang havde jeg blot en fornemmelse af, at baby lå anderledes/dybere dagen før fødslen gik i gang startende med vandafgang (36+6).

Begge gange har jeg haft meeeget god tid til at tænke over symptomer, da jeg har været indlagt og dermed sengeliggende grundet svangerskabsforgiftning. 

Anmeld Citér

12. august 2018

HBV

Ja ok stivdie,  så har du rigtig haft god tid til at analysere ethvert nyt symptom 

Jeg mener nu ikke at jeg gør det, når jeg ligefrem vågner af smerter. . De varede i øvrigt ved hele formiddagen, en pause på et par timer om eftermiddagen, men ellers var de der også eftermiddag og aften 

Er det egoistisk af mig at tænke at fødslen godt må gå i gang snart ?  Jeg er ikke plaget af noget og bebs har vel trods alt godt af at blive inde i ovnen 1-2 uger endnu 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.