underholdning til bagsædet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.091 visninger
3 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
11. august 2018

Anonym trådstarter

Jubiii 
turen går snart til Italien - mig, min mand og vores 5 møgunger (2, 4 (i morgen), 7, 12 og 13 år hedder alderen) 

Vi skal køre derned, med en overnatning i tyskland. 

jeg vil gerne lave en lille hygge "kuffert"/taske til dem.. med lidt mad, drikke, og underholdning (en lille quiz, malebog/papir + farver.. 
Det er i sær den lille på 2 der volder mig lidt problemer da han er meget interesseret i hvad de andre laver..

Men... HVAD SKAL JEG KOMME I DE "TASKER"..???? og hvilken slags taske/kuffert ville I bruge? (det skal bare være en lille der er deres, som de kan finde frem når de har lyst.. hvis I kan følge mig?) 
Vil gerne gøre turen god og hyggelig for dem.. dog uden at de skal underholdes hele vejen... 

Kom med jeres bud og ideer. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jubiii 
turen går snart til Italien - mig, min mand og vores 5 møgunger (2, 4 (i morgen), 7, 12 og 13 år hedder alderen) 

jeg vil gerne lave en lille hygge "kuffert"/taske til dem.. med lidt mad, drikke, og underholdning (en lille quiz, malebog/papir + farver.. 
Det er i sær den lille på 2 der volder mig lidt problemer da han er meget interesseret i hvad de andre laver..

Men... HVAD SKAL JEG KOMME I DE "TASKER"..???? og hvilken slags taske/kuffert ville I bruge? (det skal bare være en lille der er deres, som de kan finde frem når de har lyst.. hvis I kan følge mig?) 
Vil gerne gøre turen god og hyggelig for dem.. dog uden at de skal underholdes hele vejen... 

Drikkedunke, ikke noget spiseligt, da de så snacker, ikke spiser til måltider, får for meget ikke-nærende og bliver sultne/urolige.

Vi har downloadet nogle film/kørt Netflix, det æder hurtigt 6-8 timer eller får dem til at falde i søvn.

Vi kører helst meget sent eller midt nat.

I kan også høre historier/E-bog.

Den mindste vil sikkert nyde at høre "Åh abe" eller lignende.

Anmeld Citér

11. august 2018

Skouboe

Anonym skriver:

Jubiii 

Vi har lige været på roadtrip 3 uger i Europa, og vores unger (8 og 9) har siddet og hørt lydbog på ipad med høretelefoner - det har fungeret rigtigt fint.

Har nogen af dem tendens til køresyge? I så fald kan jeg anbefale køresygepiller fra apoteket, og så er det måske ikke en god ide med noget de skal kigge på/læse i?

Hvad med at tage dem med på biblioteket og bede dem om at vælge nogle bøger til turen?

Anmeld Citér

11. august 2018

flowerpot3

Vi har printet gratis bilbanko skabeloner fra minderogmirakler.dk. De har to forskellige og de har været et hit på turen. Kan varmt anbefales 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.