4+0 negativ test

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.193 visninger
10 svar
1 synes godt om
11. august 2018

Anonym trådstarter

Hej allesammen. 

Denne gang har følelsen af at jeg faktisk er gravid. 

Her 3+6 har jeg begyndende brændende fornemmelse i brysterne. Øm i lænden, murren, halsbrand. Og jeg kan næsten ikke holde noget ud på mit arbejde før jeg får opkast fornemmelser (arbejder på et plejehjem). 

Igår fik jeg en følelse af sviende/brændende fornemmelse i lænden efter otte timers arbejde og meget ømme fødder. Og voldsom træthed 

Jeg testene så her i morges 4+0. Men den var negativ. 

Nogen af jer der har prøvet det samme? Men som først kunne teste positiv senere? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

Her 3+6 har jeg begyndende brændende fornemmelse i brysterne. Øm i lænden, murren, halsbrand. Og jeg kan næsten ikke holde noget ud på mit arbejde før jeg får opkast fornemmelser (arbejder på et plejehjem). 

Igår fik jeg en følelse af sviende/brændende fornemmelse i lænden efter otte timers arbejde og meget ømme fødder. 

Nogen af jer der har prøvet det samme? Men som først kunne teste positiv senere? 

Jeg kunne først test svagt positivt 5+3. 5+1 var den bragende negativ. Så giv det er par dage mere. Kan sagtens være du bare ikk har dannet nok hcg endnu 

Anmeld Citér

11. august 2018

Anonym trådstarter

Jeg kunne først test svagt positivt 5+3. 5+1 var den bragende negativ. Så giv det er par dage mere. Kan sagtens være du bare ikk har dannet nok hcg endnu 

Det giver mig da en lille smule håb. 

Fordi der er ingen tegn på mens. Og den plejer nu at komme som den skal. 

Vi har prøvet i 6 måneder. Så baby må godt snart ��

Anmeld Citér

11. august 2018

100%anonym

Anonym skriver:

Det giver mig da en lille smule håb. 

Fordi der er ingen tegn på mens. Og den plejer nu at komme som den skal. 

Vi har prøvet i 6 måneder. Så baby må godt snart ��

Jeg havde heller ingen tegn på mens. Vi prøvede ikke at blive gravide. Så jeg undrede mig bare over hvorfor mens udeblev og 3-4 dage over tid testede jeg negativ. Efter er par dage da den stadig ikke var kommer testede jeg igen. Stadig negativ og 5+3 valgte jeg så at teste sidste gang ellers ville jeg tage til lægen og der var sen så positiv. Jeg havde ingen symptomer heller overhovedet. 

Krydser fingre for at mens bliver væk og der snart dukker en streg op  

Anmeld Citér

11. august 2018

God-mor

Anonym skriver:

Hej allesammen. 

Igår fik jeg en følelse af sviende/brændende fornemmelse i lænden efter otte timers arbejde og meget ømme fødder. Og voldsom træthed 

Jeg testede negativt 4+1. Komplet og aldeles negativt, men jeg var sikker på at der måtte være noget, da jeg havde ømme bryster og bare den der mavefornemmelse. 4+2 testede jeg nærmest usynlig positivt. Et par dage efter var de tydeligt positive  Så der er bestemt håb. 

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym trådstarter

100%anonym skriver:

Jeg havde heller ingen tegn på mens. Vi prøvede ikke at blive gravide. Så jeg undrede mig bare over hvorfor mens udeblev og 3-4 dage over tid testede jeg negativ. Efter er par dage da den stadig ikke var kommer testede jeg igen. Stadig negativ og 5+3 valgte jeg så at teste sidste gang ellers ville jeg tage til lægen og der var sen så positiv. Jeg havde ingen symptomer heller overhovedet. 

Krydser fingre for at mens bliver væk og der snart dukker en streg op  

Jeg havde en drøm den anden dag. Om at den var positiv. Enten tænker jeg for meget. Eller så ved min underbevidsthed noget. 

Jeg teater igen i morgen. 

Anmeld Citér

12. august 2018

Anonym trådstarter

God-mor skriver:

Jeg testede negativt 4+1. Komplet og aldeles negativt, men jeg var sikker på at der måtte være noget, da jeg havde ømme bryster og bare den der mavefornemmelse. 4+2 testede jeg nærmest usynlig positivt. Et par dage efter var de tydeligt positive  Så der er bestemt håb. 

Så håbet er der stadig. Har stadig ingen tegn på mens i dag. Tester i morgen. 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Nu skulle jeg være 4+5 hvis den er der. 

De sidste tre dage har jeg haft det lissom når jeg skal have min menstruation. Murren i hele underlivet. Hver gang jeg går på toilet tror jeg der kommer blod. Men nej ikke noget endnu. 

Tør ikke teste før lørdag. 

Anmeld Citér

16. august 2018

Catrine88

Anonym skriver:

Nu skulle jeg være 4+5 hvis den er der. 

De sidste tre dage har jeg haft det lissom når jeg skal have min menstruation. Murren i hele underlivet. Hver gang jeg går på toilet tror jeg der kommer blod. Men nej ikke noget endnu. 

Tør ikke teste før lørdag. 

Jeg krydser finger for dig. 

Jeg har testdag på lørdag og jeg har det præcis som du havde det/har det.  jeg håber selv at det betyder der er noget. 

Anmeld Citér

16. august 2018

Anonym trådstarter

Catrine88 skriver:

Jeg krydser finger for dig. 

Jeg har testdag på lørdag og jeg har det præcis som du havde det/har det.  jeg håber selv at det betyder der er noget. 

Jeg krydser fingre for dig ��. Kunne da være sjovt hvis vi begge har en spire i mavsen. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.