Yes yes yes !!! For lidt over to år siden fik min mand ‘sat snorene sammen’ efter at have været steriliseret. Og vi har forsøgt på forsøg baby lige siden ... i to år. Det sidste år har jeg været gravid to gange, men aborterede begge gange meget tidligt , i omkring uge 4. Hvilken har taget sindsygt hårdt på mig ! Bare at se de to streger for så at det ikke lykkedes alligevel... nå men ci havde så startet op via Trianglen med behandling og skulle ha ringet ved mens start til sygehus for en HSG scanning ... men men men
min mens udeblev og tog en test og den var fandme positiv !!! Mig fik ringet til lægen og han testede ligeledes
positiv! Men nu når lykkenruset har lagt sig lidt, kan jeg mærke bekymringerne kommer snigende ... der er lang tid til scanning ? Jeg er i uge 5... og nogen gange panikker jeg helt .. har i nogle råd ? Fordi at forholde sig nogenlunde rolig ? Er HELE tiden ude at tjekke om jeg bløder og er så opmærksom på min krop ... ved godt det er tosset ... men for Søren det er svært ! Hvad gjorde/gør i for at holde roen ??
Anmeld
Citér