Hej,
Så har vi været afsted til samtale omkring videre behandlingsforløb. Pyhh det var ikke sjovt og kom da også til at græde undervejs.
Jeg har lukkede æggeledere efter graviditet og ks - en åbnet ved HSG i sep 2017. Vi har indtil nu været igennem 2 aflyste IUI, 2 gennemførte og 3 IVF. Hver IVF forsøg har der været 6 æg ved ÆU og 3-5 befrugtede. Et flot 8 cellet lagt op hver gang. Ingen til frys 
Flere af jer herinde mente at vi burde overveje donoræg.
Det mente lægen var alt for tidligt. Hun lagde vægt på at der i hvert forsøg var æg til oplægning. Det var af god kvalitet og sædkvaliteten hos manden er fin. Mit AMH er i den lave ende, men ved scanning kunne hun se at det ikke stemte helt overens. Den er lav men ikke helt så lav.
Hun foreslog at jeg fik lavet endnu en HSG i min næste cyklus, det kunne jo måske give noget. Cyklus eftee HSG foreslog hun at vi skulle prøve en 3. behandlingsform, nemlig kort nedregulering med Pergotime tabletter. Det er åbenbart noget der kan give bedre effekt hos unge kvinder med lav ægreserve. Er der nogle herinde der har prøvet det? Som evt. vil dele erfaringer.
Så sagde hun at min folikkel var på 17 mm (igår) så jeg ville snart få ÆL. Vi kunne jo hygge os lidt igår/idag, da det jo måske kunne give mirakler..I wish..
Havde lige brug for at komme ud med det. Ved godt at jeg laver mange indlæg lige pt. sorry. Dwt fylder bare rigtig meget.
Anmeld
Citér