Er der andet end mig der har fået sat en p-stav ind i underarmen. Det var meningen at jeg skulle kontakte sygehuset, hvis min menstruation ikke var kommet inden jeg havde en tid der, den Ca 10 juli, men der havde jeg ikke fået medbragt pstaven med på sygehuset. Så fik en ny tid den 20 juli. Men skulle kontakte sygehuset lige inden hvis jeg ikke havde fået min menstruation. Det havde jeg så fuldstændig glemt at gøre. Så spørgsmålet var så om den skulle ligges ind eller vente til menstruationen var kommet, da det var bedst at få lang en p-stav når man har menstruation. Men to chancen og fik lagt den ind den 20 juli. Og inden da, testene de med en graviditetstest med ganske lidt urin, da jeg ikke rigtig kunne tisse,. Den viste negativ, og efterfølgende Ca en uge dufter tog jeg en test hjemme den viste også negativ. Men hvor lang tid, går der mon lige før den kan komme. Synes jeg plejer at få min menstruation omkring den 5 eller 10 sidst var i juni mener jeg.. Hvad skal jeg stille op, skal jeg bestille en tid ved egen læge???
Anmeld
Citér