Nattøj eller ej

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

720 visninger
6 svar
0 synes godt om
7. august 2018

Luismor2017

Hej piger 

Give i jeres baby, nattøj på her i den her varm. 

Min søn på 11 mdr, give jeg bare en kort ærmer body på. Og andre nætter give, jeg ham kunne ble på. Det kommer an på, hvor varm her er i vores soveværelse, men også hvor varm det er udenfor. Det skal siges at, min søn er et varmt barn.

Men hvad giver i jeres baby på, her i varm til nat. 

og har i nogle råd til mig, jeg er meget bange for give han både for lidt tøj, men også for meget tøj på. (Første gangs mor) 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2018

A38

Min baby er kun to måneder, og hun har langærmet body på hver aften. Tilgengæld sover hun kun med et lagen løst over sig. Selvom det er varmt, så kan det godt trække lidt med åbne vinduer, så jeg foretrækker at hun som minimum har tøj på overkroppen.

Anmeld Citér

7. august 2018

Soonmom

Mine drenge på knap 1,5 og 2,5 har ble og underbukser på

Anmeld Citér

7. august 2018

migxher

Kun ble. Han er 1.5 år. Den store på 3 sover kun i underbukser.

Anmeld Citér

7. august 2018

MamaGulloev

Profilbillede for MamaGulloev
D. 4/7-14 kom min skønne pige D. 9/1-20 kom lillesøster

Min pige på 4 år sover i undertøj. - Med en undertrøje af uld og silke.

Hun har altid haft svært ved at finde ro unden tøj på kroppen, og vil slet ikke høre tale om at sove i bar mave. 
Hun har derfor stort set altid sovet i uld. Tynd uld om sommeren, og lidt tykkere/mere dækkende om vinteren. 

Det gør at hun ikke er fuldstændig gennemblødt af sved, fordi sveden kommer væk fra kroppen, og huden kan ånde.

Anmeld Citér

7. august 2018

1518

Både den store på 3 og den lille på et halvt år sover kun i ble. Der har lige været et par kølige nætter, hvor den lille har fået en natdragt med korte ærmer og ben på, fordi hun ynder at sparke dynen af sig. Hun kan desværre ikke falde til ro, hvis hun ikke kan putte sig i dynen, så jeg kan ikke lægge hende med et lagen eller lignende, selvom jeg helst ville.

Anmeld Citér

7. august 2018

moar34

Luismor2017 skriver:

Hej piger 

Give i jeres baby, nattøj på her i den her varm. 

Min søn på 11 mdr, give jeg bare en kort ærmer body på. Og andre nætter give, jeg ham kunne ble på. Det kommer an på, hvor varm her er i vores soveværelse, men også hvor varm det er udenfor. Det skal siges at, min søn er et varmt barn.

Men hvad giver i jeres baby på, her i varm til nat. 

og har i nogle råd til mig, jeg er meget bange for give han både for lidt tøj, men også for meget tøj på. (Første gangs mor) 

Vores datter på 17 måneder ligger for det meste bare i ble når det er rigtig varmt. Og ellers også en kortærmet body de nætter der er lidt køligere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.