Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Hej
Jeg havde menstruation for 3 uger siden og for en uge siden begyndte jeg at pletbløde,jeg har i dag taget en test og viser en ugyldig streng, hvad tror I jeg er
Anmeld Citér
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Altså der er jo 2 streger på alle
B&J skriver: Altså der er jo 2 streger på alle
Ja men meget utydelig, så er så meget i tvivl.. Min kæreste synes ikke det ligner det, men jeg kan godt se dem. Har aldrig været gravid før, og mærkelig når jeg pletbløder nu..
Anonym skriver: Ja men meget utydelig, så er så meget i tvivl.. Min kæreste synes ikke det ligner det, men jeg kan godt se dem. Har aldrig været gravid før, og mærkelig når jeg pletbløder nu..
En streg er en streg. Uanset hvor tydelig den er. Ja du er gravid
De er MEGET tydelige, kan jeg sige.. Så jo du er helt klart gravid .. Tillykke
Hvis din kæreste ikke kan se at der er 2 streger på dem alle, skulle han måske have sig et par briller
stregerne skal ikke være lige tydelige, de skal bare være der. Og dine er der da så klart og tydeligt. Tilykke!
Altså der er to streger og de er ikke engang utydlige
Jeg har aldrig kunne lave mere tydligere streger og jeg har to sunde og raske drenge
Soonmom skriver: Altså der er to streger og de er ikke engang utydlige Jeg har aldrig kunne lave mere tydligere streger og jeg har to sunde og raske drenge
Okay vildt nok, troede de skulle være helt tydelige begge to Er det så også normalt at pletbløde?
Anonym skriver: Okay vildt nok, troede de skulle være helt tydelige begge to Er det så også normalt at pletbløde?
Ja det er også normalt. Det må bare ikke tage til i styrke eller gøre ondt
100%anonym skriver: Ja det er også normalt. Det må bare ikke tage til i styrke eller gøre ondt
Okay tak for svar.. Synes bare det er underligt jeg har blødt i en uge, men skal til læge i morgen så håber jeg får det bekræftet det der, jeg har ikke helt forstået det endnu
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128