Lang mens og næsten intet blod

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

495 visninger
9 svar
0 synes godt om
6. august 2018

Baby2017

Hej. 

Nu er det 1,5 år siden jeg fødte min datter og inden da varede min mens omkring 7 dage. Lidt pletblødning og nogle dage med meget frisk blod og så var det det.

Nu pletbløder jeg i omkring 12 dage og omkring 2 dage hvor der er frisk blod. Jeg har sjældent bind eller tampon i da det er så lidt at det kan klares med trusseindlæg. 

Det der er problemet er at jeg har en cyklus på omkring 28 dage. Cirka 14 dage mens og 14 uden. Det er så svært med en lille at få lov at have mand og kone tid når man bløder hele tiden... 

Jeg er ikke på prævention og vil heller ikke da p piller fucker med mine hormoner, mini piller giver akne og p stav eller lign. Er for dumt når vi snart skal igang med pb nr. 2.

Andre der oplever lign. Er det normalt? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2018

Baby2017

Slet ingen? 

Anmeld Citér

7. august 2018

Carina:-)

Du har vel været ved lægen ?

Anmeld Citér

7. august 2018

Soonmom

Når du bløder så lidt, kan du vel sagtens være sammen med kæreste? - ang præventionen må I jo så bruge kondom?

P-piller kan hjælpe til en normal cyklus, så det er måske også værd at overveje, selvom du har afskrevet dem

Anmeld Citér

7. august 2018

MorTilN

Nu har jeg ikke en normal cyklus og har aldrig haft det men min menstruation har også virkelig ændret karakter efter jeg har født for 13 måneder siden

Anmeld Citér

7. august 2018

Baby2017

Carina:-) skriver:

Du har vel været ved lægen ?

Nej det har jeg ikke. Burde jeg være bekymret tror du? 

Anmeld Citér

7. august 2018

Baby2017

Soonmom skriver:

Når du bløder så lidt, kan du vel sagtens være sammen med kæreste? - ang præventionen må I jo så bruge kondom?

P-piller kan hjælpe til en normal cyklus, så det er måske også værd at overveje, selvom du har afskrevet dem

Ja vi bruger kondom og det er helt fint. Grunden til jeg skrev jeg ikke tager p piller eller lign. Var mere for at sige jeg 100% kun kører på egne hormoner.

Har slet ikke lyst til at have sex når jeg bløder ligemeget hvor lidt det er. Han har det på samme måde

Anmeld Citér

7. august 2018

Baby2017

MorTilN skriver:

Nu har jeg ikke en normal cyklus og har aldrig haft det men min menstruation har også virkelig ændret karakter efter jeg har født for 13 måneder siden

Det havde jeg også regnet med min ville gøre. Havde bare tænkt det var i den anden grøft. Altså mere sådan vandfalsagtigt

Anmeld Citér

7. august 2018

MorTilN

Baby2017 skriver:

Det havde jeg også regnet med min ville gøre. Havde bare tænkt det var i den anden grøft. Altså mere sådan vandfalsagtigt

Min er blevet lettere. Denne gang har jeg kun pletblødt i knap 3 uger og har været van til at det normalt har været et Niagara vandfald i omkring 4-8 uger og nogen gange længere

Anmeld Citér

7. august 2018

Carina:-)

Baby2017 skriver:

Nej det har jeg ikke. Burde jeg være bekymret tror du? 

Når din mens er begyndt at være 14 dage og då kun 14 dages pause ville jeg kontakte lægen  

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.