Hovedpine :(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.763 visninger
2 svar
0 synes godt om
16. oktober 2009

Sara.

Godmorgen herinde på baby.dk

Jeg er gravid med mit andet barn og er i dag i uge 17 + 0. Jeg har siden i mandags haft en rigtig træls hovedpinge, kan ikke huske hvornår jeg sidst har haft så ondt i hovedet

Jeg er lidt bange for om der kan være noget galt? Jeg har heller ikke mærket rigtig til pomfritten... (det har jeg ellers et par uger).

Det skal lige siges at min mand blev 27 d.9 okt og min pige 2 d.13 oktober, så der har været en del fødselsdags fester.

Hentede min pige fra vug igår. Blev ringet op, hun havde haft en gang rigtig tynd mave...

Tror i der er noget galt eller skal jeg mon bare slappe af og vente, og så går hovedpinen over?

Hilsner den bekymrede

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. oktober 2009

Lise

Hej,

Jeg tror ikke du skal være så bekymret. Det er ikke unormalt at have hovedpine når man er gravid. Under min første graviditet havde jeg rigtig meget hovedpine i 2. trimester, så jeg rendte til lægen med det. Min blodprocent var også alt for lav, så jeg blev sat tidligt igang med jern (som du vel allerede tager) og så gik jeg til kontrol for at se om jeg optog det. Føst det tredje jernpræparat virkede på mig. Så prøv at kontakte din læge, og få taget en blodprøve - måske det kan kureres med nye jerntabletter.

Og at du mangler jern skader ikke den lille i maven..det er kun dig det generer

God bedring.

Lise

Anmeld

16. oktober 2009

Tulle28

Jeg har også haft rigtig meget hovedpine de sidste par uger, der er bare ikke noget værre. Er det mon spændingshovedpine? For så er det altså rigtig godt at få noget massage.

Jeg spurgte da jeg var til jordmoder om det kunne have noget med graviditeten at gøre, og hun sagde at der jo er en masse hormoner som fiser rundt i kroppen og at man sagtens kan gå og spænde lidt. Hvad med dit blodtryk har du fået målt det for nylig?

Knus Tulle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.