Anonym skriver:
Undskyld sproget, men fuck hvor gør det ondt, at skulle erkende man bare ikke selv lige kan lave det ønskebarn 
vi har forsøgt i 4 1/2 år og fik for kort tid siden besked fra fertilitetsklinikken, der er hjælp til os!
Men det gør så ondt.. jeg har i flere år tænkt, at det måske var den vej vi skulle, men efter jeg modtog alle papirer kan jeg næsten ikke overskue det.. det kom pludselig på papir og blev til virkelighed.. Gud hvor blev det pludselig praktisk at få det højt ønskede barn
ville ikke noget specielt med opslaget, har nok bare brug for luft
var ligesom dig, da jeg vidste fra jeg var ung at jeg skulle ha hjælp om vi skulle ha børn
Havde en masse fordomme, og tænkte et barn med hjælp?! Uha. - hvor er det nederen min krop ikke selv kan lave det, den er skabte til blah blah
ente så med før vi kom i gang med hjælp kom baby af sig selv 
Er nu gravid med nr 2, med hjælp tog 6 måneder

Er så pisse ligeglad om begge var kommet med hjælp at blive forældre er så stort, jeg er fuldstændig ligeglad hvordan vi kom dertil bare vi har dette lige menneske i vores hænder 
Arbejder på an aflastning sted med mange ældre har mødte mange ældre da jeg har spurgte : Nå har du så børn?
Hvor de svarer nej desværre stod det ikke i bøgerne til os
- selvom de nu er 70-80-90 år kan jeg stadig mærke sorgen. -
Vi skal prise os lykkelig vi kan få hjælp 

Anmeld
Citér