F... hvor gør det ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

998 visninger
7 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
4. august 2018

Anonym trådstarter

Undskyld sproget, men fuck hvor gør det ondt, at skulle erkende man bare ikke selv lige kan lave det ønskebarn 

vi har forsøgt i 4 1/2 år og fik for kort tid siden besked fra fertilitetsklinikken, der er hjælp til os!  

Men det gør så ondt.. jeg har i flere år tænkt, at det måske var den vej vi skulle, men efter jeg modtog alle papirer kan jeg næsten ikke overskue det.. det kom pludselig på papir og blev til virkelighed.. Gud hvor blev det pludselig praktisk at få det højt ønskede barn 

ville ikke noget specielt med opslaget, har nok bare brug for luft  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Undskyld sproget, men fuck hvor gør det ondt, at skulle erkende man bare ikke selv lige kan lave det ønskebarn 

vi har forsøgt i 4 1/2 år og fik for kort tid siden besked fra fertilitetsklinikken, der er hjælp til os!  

Men det gør så ondt.. jeg har i flere år tænkt, at det måske var den vej vi skulle, men efter jeg modtog alle papirer kan jeg næsten ikke overskue det.. det kom pludselig på papir og blev til virkelighed.. Gud hvor blev det pludselig praktisk at få det højt ønskede barn 

ville ikke noget specielt med opslaget, har nok bare brug for luft  

var ligesom dig, da jeg vidste fra jeg var ung at jeg skulle ha hjælp om vi skulle ha børn

Havde en masse fordomme, og tænkte et barn med hjælp?! Uha. - hvor er det nederen min krop ikke selv kan lave det, den er skabte til blah blah 

ente så med før vi kom i gang med hjælp kom baby af sig selv

Er nu gravid med nr 2, med hjælp tog 6 måneder

Er så pisse ligeglad om begge var kommet med hjælp at blive forældre er så stort, jeg er fuldstændig ligeglad  hvordan vi kom dertil bare vi har dette lige menneske i vores hænder

Arbejder på an aflastning sted med mange ældre har mødte mange ældre da jeg har spurgte : Nå har du så børn?

Hvor de svarer nej desværre stod det ikke i bøgerne til os  - selvom de nu er 70-80-90 år kan jeg stadig mærke sorgen. - 

Vi skal prise os lykkelig vi kan få hjælp 

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

var ligesom dig, da jeg vidste fra jeg var ung at jeg skulle ha hjælp om vi skulle ha børn

Havde en masse fordomme, og tænkte et barn med hjælp?! Uha. - hvor er det nederen min krop ikke selv kan lave det, den er skabte til blah blah 

ente så med før vi kom i gang med hjælp kom baby af sig selv

Er nu gravid med nr 2, med hjælp tog 6 måneder

Er så pisse ligeglad om begge var kommet med hjælp at blive forældre er så stort, jeg er fuldstændig ligeglad  hvordan vi kom dertil bare vi har dette lige menneske i vores hænder

Arbejder på an aflastning sted med mange ældre har mødte mange ældre da jeg har spurgte : Nå har du så børn?

Hvor de svarer nej desværre stod det ikke i bøgerne til os  - selvom de nu er 70-80-90 år kan jeg stadig mærke sorgen. - 

Vi skal prise os lykkelig vi kan få hjælp 

Tillykke med nr 2! 

Jeg er faktisk også ligeglad med hvordan de bliver lavet, men tror det er frygten for, ikke at kunne blive gravid og få VORES barn, der gør mest ondt 

er så nervøs får, at vi skal ud i sæddoner osv, men tænker det er al uvisheden jeg pt synes er uoverskuelig. - tænker det er helt normalt, men har også tit tanken om man bare skal lade vær og så droppe at få det højt ønskede barn, men meningen med vores liv er bare at skabe vores eget  

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tillykke med nr 2! 

Jeg er faktisk også ligeglad med hvordan de bliver lavet, men tror det er frygten for, ikke at kunne blive gravid og få VORES barn, der gør mest ondt 

er så nervøs får, at vi skal ud i sæddoner osv, men tænker det er al uvisheden jeg pt synes er uoverskuelig. - tænker det er helt normalt, men har også tit tanken om man bare skal lade vær og så droppe at få det højt ønskede barn, men meningen med vores liv er bare at skabe vores eget  

Tak

okay, det er manden der har dårlig sæd? - når i skal ha sæddonor?

Om du så ikke fejler noget, så “burde” det gå - hjemme hos os er det mig der ikke laver æg

Men det at er børn er fantastsik men også skide hårdt - jeg vilde ikke sige lykke er at få børn, uden man rigtigt vil dem  

Men nu skal i gang og undersøges jeg fik lave kunstig æggeløsning med tabl. Og indsprøjtninger ikke så sjovt, men 100% det værd

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Tak

okay, det er manden der har dårlig sæd? - når i skal ha sæddonor?

Om du så ikke fejler noget, så “burde” det gå - hjemme hos os er det mig der ikke laver æg

Men det at er børn er fantastsik men også skide hårdt - jeg vilde ikke sige lykke er at få børn, uden man rigtigt vil dem  

Men nu skal i gang og undersøges jeg fik lave kunstig æggeløsning med tabl. Og indsprøjtninger ikke så sjovt, men 100% det værd

Jeg er tjekket og det er nogenlunde som det skal være, der er lidt ‘småfejl’, men vi er ret sikre på at det er min mand den er gal med, han har levet en hård ungdom 

ja det er ikke bare lige at få børn, det lyder jo skide hårdt 

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg er tjekket og det er nogenlunde som det skal være, der er lidt ‘småfejl’, men vi er ret sikre på at det er min mand den er gal med, han har levet en hård ungdom 

ja det er ikke bare lige at få børn, det lyder jo skide hårdt 

Jeg kender godt tankerne, men....

Når du ligger på fødegangen med dit lille fugtige nyfødte barn på maven, er du skråt op ligeglad med, hvordan det blev til.

Når jeres sunde og raske barn smiler til jer, er I ligeglade med, om I eller julemanden leverede den ene af cellerne. Det er da spændende at se egne træk i ens barn, men de adoptivforældre, jeg kender, synes det er mageløst og underfuldt at se deres barn vokse og udvikle deres egne personlighed og særtræk. Som en siger ‘vi ku sgu ikke have lavet hende så perfekt selv’. 

Anmeld Citér

4. august 2018

Anonym

Jeg står præcis i samme båd, vi afventer behandling lige nu da jeg er problemet (PCO) 

Min kæreste har også haft en hård ungdom, med stoffer alkohol osv. Så vi var næsten sikre på at hans sæd faktisk også var nedsat, men det viste sig utroligt nok at den var tiptop, og lægen forklarede os at det sikkert havde klaret sig så godt fordi han havde været clean så mange år som han har. 

Vi skal starte behandling i oktober efter 5 år uden gevinst på egen hånd, og jeg går hver dag og er næsten på randen til gråd over jeg er bange for at jeg måske aldrig bliver mor som jeg har ønsket i mange år, det gør super ondt! 

Anmeld Citér

5. august 2018

Anonym

Føler med dig 

Det er hårdt når man ikke bare kan lave børn når man vil. 

Vi er der selv og jeg vil ikke skrive en masse pladder i stedet sender jeg en kæmpe og ber en lille bøn for at jeres lys finder vej 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.