Hej. Jeg testede positiv i mandags (fire dage siden) og er ca. 4+5 i dag. Jeg troede jeg ville juble af glæde, for det er et planlagt barn. Eller - vi smed pillerne bevidst og tænkte, at det sker når det sker. Vi har længe været enige om, at det her tidspunkt af året ville vi prøve. Jeg er blevet gravid efter 2 måneder, så det er gået meget hurtigt. Jeg er glad og vil selvfølgelig beholde det, men jeg er ikke oppe og køre ligesom min mand. Han har lyst til at fortælle alle det, jeg er mere tilbageholden. Det er ikke gået op for mig endnu og kan slet ikke forholde mig til det. Det føles så surrealistisk, at jeg ikke kan glæde mig. Er det normalt? Jeg er også i gang med et rygestop (jeg hsr røget 4 smøger på 4 dage), hvor jeg normalt ryger 15 om dagen (!). Rygestoppet gør mig også i dårligt humør og føler mig nærmest syg. Jeg er sur og ked af det. Fra i morgen af, vil jeg ikke ryge mere.
Er det normalt, at jeg ikke er ovenud lykkelig? Det er jo det her, jeg hsr drømt om i virkelig lang tid og nu er det sket og jeg kan slet ikke mærke glæden på samme måde som ham.
Anmeld
Citér