Er så glad men også bekymret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

379 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
2. august 2018

Anonym trådstarter

Hej håber der er nogle der kan berolige mig. Jeg fant ud af at jeg er gravid i går. Men er begyndt at få en smule ondt i underlivet. Smærterne er meget mildere end mes smærter. Jeg havde en sa sidste år, men det er ikke så slemme smærter som der. Men bliver da alligevel bekymmert, når der kommer smærter. Håber ikke det har noget at sige 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

2. august 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

1. Du er ekstra opmærksom på din krop nu og mærker og føler hver en lille ting. Prøv at slappe lidt af og foretag dig noget der kræver dit fokus.

2. Ligamentsmerter kan sagtens starte helt tidligt i graviditeten og det kan med stor sandsynlighed være det du går og lægger mærker til nu. 

Anmeld Citér

2. august 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

1. Du er ekstra opmærksom på din krop nu og mærker og føler hver en lille ting. Prøv at slappe lidt af og foretag dig noget der kræver dit fokus.

2. Ligamentsmerter kan sagtens starte helt tidligt i graviditeten og det kan med stor sandsynlighed være det du går og lægger mærker til nu. 

Håber det er det Men mange tak for svar  Så vil jeg prøve at få tankerne på noget andet 

Anmeld Citér

2. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej håber der er nogle der kan berolige mig. Jeg fant ud af at jeg er gravid i går. Men er begyndt at få en smule ondt i underlivet. Smærterne er meget mildere end mes smærter. Jeg havde en sa sidste år, men det er ikke så slemme smærter som der. Men bliver da alligevel bekymmert, når der kommer smærter. Håber ikke det har noget at sige 

Hejsa og tillykke med graviditeten. Det er helt normalt med mens smerter da det hele jo skal udvide sig. Så du behøver ikke at være bekymret hvis du ikke bløder 

Anmeld Citér

2. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hejsa og tillykke med graviditeten. Det er helt normalt med mens smerter da det hele jo skal udvide sig. Så du behøver ikke at være bekymret hvis du ikke bløder 

Mange tak. Det gør jeg heldigvis ikke.   

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.