Blev ikke gravid i første forsøg... Underligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.392 visninger
7 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2018

Anonym trådstarter

Hej.

Jeg smed mine p-piller for 3måneder siden og for 2 måneder siden prøvede min kæreste og jeg at blive gravid. Det lykkedes ikke. Er det normalt? Det er mit første forsøg, så jeg blev rigtig ked af det og ret bekymret. Er der overhoved nogen grund til det? Håber i kan hjælpe mig 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2018

Soonmom

Hvor gammel er du?

- Tror det er de færreste der bliver gravid i første forsøg.

jeg selv er blevet gravid hver tredje cyklus og har været gravid 4 gange hvoraf kun to af dem resulterede i børn

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej.

Jeg smed mine p-piller for 3måneder siden og for 2 måneder siden prøvede min kæreste og jeg at blive gravid. Det lykkedes ikke. Er det normalt? Det er mit første forsøg, så jeg blev rigtig ked af det og ret bekymret. Er der overhoved nogen grund til det? Håber i kan hjælpe mig 

Brug aftenen på at læse herinde, så bliver du meget klogere og knapt så bekymret. Det kan sagtens tage 1 år uden, at der er noget galt.

Anmeld Citér

1. august 2018

ErDuHerIkkeSnart

Læs lidt op på graviditet og befrugtning på nettet. Find en ordentlig kilde. Så bliver du lidt klogere på, at du roligt kan slappe heeeeeelt af ...

Anmeld Citér

1. august 2018

migxher

Det kan sagtens tage helt op til 1 år uden der er noget galt 

For os tog det 7 måneder. Og vi var endda begge i starten af 20erne 

Jeg tror du skal læse lidt op på hvordan cyklus, ægløsning osv. fungere 

Anmeld Citér

1. august 2018

Tommelise

Det er heeeelt normalt. Ingen grund til bekymring.

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hej.

Jeg er 24 

Anmeld Citér

2. august 2018

Babilooo

Du er 24 og overrasket over at du ikke er blevet gravid i første hug..... som andre skriver ville det være mere unormalt hvis du var blevet gravid i første hug. .  Det skal nok komme.

Læs op omkring graviditet så du ikke bliver overrasket. Der er også ca 20-25 pct der aborterer lige i starten af en graviditet. Mange gange næsten før man ved man er gravid.

herudover er der alle de små ting som ligaments smerter osv man måske ikke er forberedt på. 

Google løs... så bliver du ikke så overrasket 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.