Tager man baby med til psykolog

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Tager man baby med

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

1.933 visninger
8 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
1. august 2018

Anonym trådstarter

Hej 

har jeg har fået en fødselsdepression og skal til psykolog med det men aner ikke om man tager baby med eller prøver få det passet 

er der andre der har prøvet det og hvad gjorde i ? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

1. august 2018

Rosa-Sophia

Jeg har haft min baby med til psykolog én gang ellers blev han passet af sin far. Jeg synes, man får mest ud af terapien når jeg er alene. 

Anmeld Citér

1. august 2018

HvidSne

Jeg vil mene, det kommer an på babys alder og temperament. Jeg startede i terapi, da min pige var 2 måneder, og jeg kunne ikke have hende med, da hun var meget pebset og urolig og kun ville sidde hos mig, helst imens jeg gik rundt. Derfor havde min mand hende imens. Havde hun været roligere, så havde jeg uden tvivl taget hende med.

Anmeld Citér

1. august 2018

Nomnom

Da jeg gik til psykolog grundet fødselsdepression måtte jeg gerne tage baby med. Jeg gjorde det dog ikke, for kunne ikke koncentrere mig ordentligt hvis han var med og åbne op. Jeg fik svigermor til at passe ham den time eller alternativt tog far en hjemmearbejdsdag. Derudover forsøgte jeg at få tidlige eller sene tider.

Anmeld Citér

1. august 2018

Bissen

Jeg havde ikke min baby med. Tror også jeg ville have svært ved at koncentrere mig og tale om de svære ting, hvis hun var der. 

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej 

har jeg har fået en fødselsdepression og skal til psykolog med det men aner ikke om man tager baby med eller prøver få det passet 

er der andre der har prøvet det og hvad gjorde i ? 

Jeg fik også en fødselsdepression og gik til en psykolog et par måneder. Jeg havde altid baby med. Det var der ingen problemer med

Anmeld Citér

1. august 2018

Rosa-Sophia

Men jeg synes, at det er lidt underligt at lave en afstemning om det, for nogle gange kan man jo godt føle, at det ville være bedst ikke at have baby med, men hvor der ikke er andre muligheder. Da min søn var 5 måneder og stadig blev ammet gik jeg i en terapigruppe for kvinder, der havde en fødselsdepression og der havde jeg som den eneste min søn med, fordi han blev ammet og hverken ville have sutteflaske eller spise skemad endnu. 

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym trådstarter

Tak for svar allesammen 

meningen er også at datteren skal passes jeg har bare fået en hurtig tid i morgen, hvor det var svært at få passet hende men min søde moster har ferie endnu og tager hende i morgen og fremover har jeg nogle søde svigerforældre der vil passe hende imens ��

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym

Ja. Havde altid min søn med. Havde ikke mulighed for pasning. Så sådan var det  

Har aldrig brugt pasning før barnet startede i institution 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.