Anonym skriver:
Det er to år siden at min søn blev født og siden har jeg næsten ikke haft min menstruation. Når jeg har haft det, har det været 3-4 dage med småblødninger.
Vi bruger ikke beskyttelse, men forsøger hellere ikke for alvor på at blive gravide, Mrn hvis det skulle ske er det velkomment.
Men fordi min menstruation har været så uregelmæssige så er det svært at svare på hvor langt henne jeg kunne være.
Jeg bløder et normalt bind igennem på under en time. Det render bogstavelig talt ud af mig. Har lige kørt sønnike i vuggestue og handlet natbind i netto og nu skal jeg op og skifte bukser igen 
men tak for dit svar. Det er selvfølgelig svært at vide hvad det er.. og uanset om det var en graviditet eller ej, så ved jeg godt at der kun er en vej 
Ja, min datter er 13 måneder, og jeg har også lette menstruationer, men har som sagt også haft to gange tidligere, hvor der bare var monster meget blod. Meget mystisk.
Jeg har lige gennemgået en (fejlslået) medicinsk abort og fik at vide, at de først bekymrer sig for blødning, hvis man bløder et natbind i gennem på under 30 minutter, eller hvis der kommer klumper større end dueæg. Det var rart for mig at have noget konkret at forholde mig til, også selvom retningslinjerne måske ikke ville være de samme i din situation.
Hvis du er bekymret for blødingen, så ville jeg ringe og høre lægen ad. På den måde kan du få nogle retningslinjer, du kan forholde dig til.
Og så tænker jeg i øvrigt, at en graviditetstest nok stadig ville være positiv, hvis du er ved at abortere.
Held og lykke med det hele.