Hvad ville I gøre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

823 visninger
9 svar
3 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2018

Morogbarn

Profilbillede for Morogbarn

Hmm, jeg handler en del på Reshopper og har over længere tid lagt mærke til en profil, der ofte har flere klapvogne, barnevogne samt andet forskelligt babyudstyr til salg. Ofte har vedkommende 3-4 forskellige vogne til salg. Hvorefter de bliver fjernet og nye kommer på. 

Synes det er lidt mistænksomt, at en person kan have så mange brugte vogn til salg på en gang og over så lang tid. Jeg overvejer om det kunne være en, der handler med stjålne vogne... Hmm måske er jeg bare paranoid... Ved heller ikke lige, hvad jeg skulle gøre ved det i så fald. Politiet gider jo nok ikke bruge krudt på sådan noget, eller hvad? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2018

ErDuHerIkkeSnart

Det findes en fin og diskret anmeldelsesfunktion inde i Reshoppers app, som et lavet netop til sådanne formål. Det skal selvfølgelig meldes  

Anmeld Citér

31. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg kender til 2 der opkøber brugte vogne og sætter dem sammen på kryds og tværs af de bedste "reservedele" og sælger dem videre bagefter. Sådan en kunne sagtens have flere vogne til salg samtidig og sætte nye annoncer på løbende. 

Anmeld Citér

31. juli 2018

Anonym

Morogbarn skriver:

Hmm, jeg handler en del på Reshopper og har over længere tid lagt mærke til en profil, der ofte har flere klapvogne, barnevogne samt andet forskelligt babyudstyr til salg. Ofte har vedkommende 3-4 forskellige vogne til salg. Hvorefter de bliver fjernet og nye kommer på. 

Synes det er lidt mistænksomt, at en person kan have så mange brugte vogn til salg på en gang og over så lang tid. Jeg overvejer om det kunne være en, der handler med stjålne vogne... Hmm måske er jeg bare paranoid... Ved heller ikke lige, hvad jeg skulle gøre ved det i så fald. Politiet gider jo nok ikke bruge krudt på sådan noget, eller hvad? 

Så er vi to. Starter navnet med R? 

Anmeld Citér

31. juli 2018

Morogbarn

Anonym skriver:

Så er vi to. Starter navnet med R? 

Nej, men der kan jo sagtens være flere af den slags... desværre.

Anmeld Citér

31. juli 2018

Morogbarn

Nu gik der lige detektiv i den. For faktisk har jeg lagt nærke til to profiler en mand og en kvinde, som begge har mange vogne til salg. Jeg kan nu se, at de nok kender hinanden. I hvert fald er billederne i annoncerne taget i den samme indkørsel.... det er da lidt mystisk. Men som en af jer andre skriver, så behøver de jo ikke have gang i noget ulovligt. Det ligner dog ikke vogne der er blevet opkøbt og shinnet op.

Anmeld Citér

31. juli 2018

Anonym

Morogbarn skriver:

Nej, men der kan jo sagtens være flere af den slags... desværre.

Ja, jeg har nemlig tænkt længe over det. Og den profil jeg tænker på, er meget slem til det

Anmeld Citér

31. juli 2018

Snoopy77

Jeg har anmeldt en bruger fordi hun har enormt meget tøj til salg som er købt på wish, hun sælger det til vanvittigt høje priser. Jeg sendte dem også en mail og de svarede hurtigt at de ville kigge på sagen. Noget tid efter var den gal igen og de tog det alvorligt igen. 

Så prøv en mail eller anmeldelse. 

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym

Morogbarn skriver:

Hvis det er ham jeg tror det er så er han reel nok. Han opkøber brugte barnevogne og klapvogne og sætter i stand og sælger så videre. Han er CVR registreret og politiet kommer ud til ham en gang hver 3. Måned og tjekker stelnumre osv. Han har også købt min barnevogn 

Anmeld Citér

1. august 2018

moar34

Morogbarn skriver:

Det er måske ligesom med cykler? Nogle folk køber dem brugte billigt, måske på aktion for at sætte dem istand og så sælge dem videre? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.