råd søges nu og her

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

953 visninger
2 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej alle.

jeg gravid i uge 18 og har de sidste 3 døgn haft den mest forfærdelige migræne som gør så hammer ondt at jeg ingenting kan udover bare at ligge og drikke vand og få mørke... 

jeg vil ikke tage nogen former for medicin under min gravilitet så dette er ingen mulighed ligemeget hvad  

ved i hvad det kan skyldes og hvordan jeg på en naturlig måde kan dæmpe det eller helt fjerne det����

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2018

ChesireKitty

De skyldes hormoner. Det er mega træls, men der er desværre ikke meget at gøre hvis man ikke vil tage medicin.

Jeg har sådan en Daith piercing inde i øret som hjælper på migræne. Jeg fik den lavet da jeg var gravid med nr. 2 (ca. uge 16), fordi jeg havde daglige migræner i flere uger og simpelthen ikke kunne klare mere.

Anmeld Citér

1. august 2018

Anonym trådstarter

ChesireKitty skriver:

De skyldes hormoner. Det er mega træls, men der er desværre ikke meget at gøre hvis man ikke vil tage medicin.

Jeg har sådan en Daith piercing inde i øret som hjælper på migræne. Jeg fik den lavet da jeg var gravid med nr. 2 (ca. uge 16), fordi jeg havde daglige migræner i flere uger og simpelthen ikke kunne klare mere.

Jeg har prøvet at tage noget mod migrænen da den er blevet for slem til jeg kan noget som helst men desværre uden virkning, skal til lægen imorgen af andre årsager så tænker at snakke med dem der

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.