Er der en chance for at jeg er gravid, trods svar?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6.548 visninger
4 svar
1 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
31. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej!  

Jeg har modtaget dette prøve svar fra sundhed.dk, vedr. Hcg. 

Der står min prøve ikke kan valideres?? Kan man regne med det <1 der står så eller?

Nogle der har prøvet det og ved hvad det betyder? Evt var i gravide da den skrev det? 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. juli 2018

ErDuHerIkkeSnart

Hej Som der også blev skrevet i en anden tråd, så betyder svaret, at du ikke er gravid. En HCG-værdi mindre end 5 afviser sædvanligvis en graviditet.

Anmeld Citér

31. juli 2018

Abracadabra

Du er helt sikkert ikke gravid. Normalområdet kan ikke valideres, hvilket betyder at der ikke findes et normalområde: Det er ligeså normalt at have hcg 1 som hcg 10.000 - det afhænger af kvinden, man måler på. Der er mange andre blodprøver, der har et normalområde: Fx er blodsukker 2 sygeligt, ligesom blodsukker 25 også er sygeligt. Der findes således et normalområde for blodsukker.

Der findes intet normalområde for hcg, og du er ikke gravid.

Anmeld Citér

31. juli 2018

Anonym trådstarter

Abracadabra skriver:

Du er helt sikkert ikke gravid. Normalområdet kan ikke valideres, hvilket betyder at der ikke findes et normalområde: Det er ligeså normalt at have hcg 1 som hcg 10.000 - det afhænger af kvinden, man måler på. Der er mange andre blodprøver, der har et normalområde: Fx er blodsukker 2 sygeligt, ligesom blodsukker 25 også er sygeligt. Der findes således et normalområde for blodsukker.

Der findes intet normalområde for hcg, og du er ikke gravid.

Jeg er udemærket klar over det med blodsukker, jeg har selv diabetes T1, så kender skam til det. 

Men hvorfor kan den så ikke valideres, det forstår jeg ikke? Fordi der er den pil der både går op og ned og det har der ikke været på mine andre svar på hcg førhen. 

Anmeld Citér

31. juli 2018

Abracadabra

Anonym skriver:

Jeg er udemærket klar over det med blodsukker, jeg har selv diabetes T1, så kender skam til det. 

Men hvorfor kan den så ikke valideres, det forstår jeg ikke? Fordi der er den pil der både går op og ned og det har der ikke været på mine andre svar på hcg førhen. 

Det er normalområdet, der ikke er valideret. Du er helt, helt sikkert ikke gravid.

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.