Det kommer an på din grund.
Vil du gerne melde afbud fordi du har det skidt som gravid og ikke vil føle det behageligt?
eller bruger du din graviditet som undskyldning fordi du reelt ikke gider med da du ikke kan li familie ting samt selve svigerfamilien?
For mig lyder det som om det primært er det sidste der sker og så syntes jeg helt ærligt det er tarveligt af dig at misbruge din graviditet. Ikke overfor svigerfamilien pyt med dem men pga din partner. Han ønsker dig med og vil gerne afsted. Så syntes jeg du skylder ham at være ærlig og forklare ham du ikke gider. Han tager sikkert også med dig til ting du gerne vil som han nok ikke lige gider, så syntes du burde tage med.
Hvis vandet går kan du jo være ligeglad med om de er sure over at tørre op efter dig.
Du kan du aftale med din partner at I ikke bliver der så længe. At det er vigtigt han støtter dig overfor dem osv.
Jwg har selv en svigerfamilie som absolute ikke er særlige søde. Bare det at jeg er blevet gravid og fået børn med deres søn har gjort de hader mig. Nu er jeg gravid med nr. 3 så det er bestemt ikke sjovt. Men jeg traver da med til div. Ting hvis jeg ikke har en god grund til at lade være. Og gide er ikke god nok. Han er heller ikke altid glad for at skulle med mig til ting men gan gør det og det gør jeg så også. Men vi har klare aftaler om hvor længe, hvordan, støtte mm.
Anmeld
Citér