Hvorfor skriver lægen det når den er under

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.102 visninger
6 svar
12 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej. 

Har i dag fået dette svar fra lægen, hvor hun skriver, at på trods af <1 hcg kan de ikke udelukke en graviditet? 

Hvorfor siger hun det? 

Hvad betyder

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2018

Anonym trådstarter

Jeg kan se, at min tlf laver denne smiley når jeg skriver den, men det jeg mener er, at der er en parentes og så et stort A og så endnu en parentes. 

Anmeld Citér

30. juli 2018

Marie2016

J eg kan desværre ikke svare på dit spørgsmål, men vil lige gøre dig opmærksom på, at du ikke har fået overstreget dit navn (cirka midt på billedet)

Og måske ville det også være god stil, at overstrege lægens navn?

Anmeld Citér

30. juli 2018

Anonym

Det gør hun fordi hun ikke er obstritrikker,og der med ikke har haft om svangerskab,siden sin studie tid.

Langt de fleste læger,aner intet om hcg værdier og udvikling,med mindre de er obstritrikker og gynækologer.

Fakta er desværre at du ikke er gravid.

Anmeld Citér

30. juli 2018

Anonym trådstarter

Hvorfor foretager sådan en læge så en blodprøve måling? Det giver slet ingen mening 

Anmeld Citér

30. juli 2018

Anonym

Hvorfor foretager sådan en læge så en blodprøve måling? Det giver slet ingen mening 

Nu ligner det du har været på syghuset pga noget andet,og du har udtrykt bekymring om du var gravid,og derfor har man  valgt at tage prøven.

Egen læge tager også hcg blodprøver,men det er ikke det samme,som at de ved noget omkring det.

Der står bare en reference værdi,når de modtager svaret.

Anmeld Citér

30. juli 2018

Mor og meget mere

Profilbillede for Mor og meget mere
Anonym skriver:

Det er meget personlige oplysninger om dig selv, du har lagt ud. Er du sikker på, du ikke vil slette dem? 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.