En skål der ikke kan spilde?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.783 visninger
7 svar
15 synes godt om
30. juli 2018

DittePigen123

Heeej Baby.dk,
Jeg er stødt på Link fjernet 

Er der nogen der kender den og/eller har erfaringer med den? Ser smart ud, og har læst et par anmeldelser osv. meeeen ville bare spørge jer

knus 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2018

100%anonym

Heeej Baby.dk,
Jeg er stødt på 

Er der nogen der kender den og/eller har erfaringer med den? Ser smart ud, og har læst et par anmeldelser osv. meeeen ville bare spørge jer

knus 

Så den også da min dreng var lille. Købte den dog aldrig da jeg i stedet lærte ham at skålen skal blive stående på bordet når man spiser. 

Men jo det er en smart opfindelse og den virker efter hensigten. Lige indtil den tabes på gulvet så ryger alt maden ud alligevel 

Anmeld Citér

30. juli 2018

Babilooo

Spild af penge....!

det er bedre at lære barnet hvad der sker hvis man svinger rundt med en skål eller smider et glas på gulvet. Ja .. det sviner mår de små lærer bordmanerer. Men med den rette læring kan man som 4 årlig spise uden at spilde og med kniv og gaffel.. samt tage tallerkner ud og sige tak for mad

Anmeld Citér

30. juli 2018

IenFart

Profilbillede for IenFart

Heeeelt klart du lige stødte på den.

Betal dog for at være annoncør i stedet for det der.

Anmeld Citér

30. juli 2018

Rockertand

Heeej Baby.dk,
Jeg er stødt på 

knus 

Fin reklame for noget fuldstændigt idiotisk, som ingen fornuftige forældre har brug for, vi lærer vores børn at sidde pænt ved bordet i stedet - og jo, det kan de sagtens i en meget ung alder.

Ærgerligt, hvis man som virksomhed har købt mange af dem.

Anmeld Citér

30. juli 2018

Babilooo

IenFart skriver:

Heeeelt klart du lige stødte på den.

Betal dog for at være annoncør i stedet for det der.

Ja og tilfældigvis har hun meldt sig ind i dag og kun lavet dette indlæg.

hold op ....

Anmeld Citér

30. juli 2018

BAE

Profilbillede for BAE
Tidligere tnbc (med ny profil)

Heeej Baby.dk,
Jeg er stødt på 

knus 

Skjult reklame��  

Ja den er sikkert meget smart, men endnu bare en smart ting man vil prøve at sælge nye forældre. 

Giv dem en ordentlig skål, tallerken af plastik. De tager det for det meste ud på bordet alligevel og de hygger sig med det..

Anmeld Citér

30. juli 2018

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Ærlig synes jeg den er vildt unødvendig. Desuden når man så er ude at spise andre steder skal man jo enten have den med - eller være klar på at tage udfordringerne der. 

Jeg personligt synes det er bedst at tage dem på forhånd -derhjemme

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.