Hvad sker der? - hjælp mig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

469 visninger
5 svar
4 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
30. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej..

Jeg havde min sidste rigtige mens d. 10/6-16/6 2018, d. 14/7-16/7 2018 bløder jeg i to dage, ikke ligeså kraftig som mens, men jeg troede det var mens, men den stopper så efter de to dage og viser sig ikke mere end det, jeg har kun brunt udflåd de efterfølgende 2 dage ca. Og min mens plejer ALTID at vare 5-7. Min mens er uregelmæssig, men som ofte ikke mere end et par dages forskel.

Jeg har fået negative og “falsk” positive tests, meget utydelige.. Men i dag kommer jeg så til lægen og får taget endnu en urinprøve som siger negativ, hvilket jeg godt havde forudset. Men de vil ikke tage en blodprøve..... 

Jeg har i perioder på 3 dage haft noget kvalme og opkast 3 gange, fordi jeg følte mig utilpas.. Derudover har jeg ømme bryster og har haft det i en mdr Samt de virker større og mere ‘hævede’ på selve brystvorten. Derudover føler jeg mig oppustet.. 

Er der nogle der har været det samme igennem og som var gravide? 

Negative test efter hinanden og så pludselig en positiv blodprøve? 

Tror i jeg er gravid eller? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

30. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej..

Jeg havde min sidste rigtige mens d. 10/6-16/6 2018, d. 14/7-16/7 2018 bløder jeg i to dage, ikke ligeså kraftig som mens, men jeg troede det var mens, men den stopper så efter de to dage og viser sig ikke mere end det, jeg har kun brunt udflåd de efterfølgende 2 dage ca. Og min mens plejer ALTID at vare 5-7. Min mens er uregelmæssig, men som ofte ikke mere end et par dages forskel.

Jeg har fået negative og “falsk” positive tests, meget utydelige.. Men i dag kommer jeg så til lægen og får taget endnu en urinprøve som siger negativ, hvilket jeg godt havde forudset. Men de vil ikke tage en blodprøve..... 

Jeg har i perioder på 3 dage haft noget kvalme og opkast 3 gange, fordi jeg følte mig utilpas.. Derudover har jeg ømme bryster og har haft det i en mdr Samt de virker større og mere ‘hævede’ på selve brystvorten. Derudover føler jeg mig oppustet.. 

Er der nogle der har været det samme igennem og som var gravide? 

Negative test efter hinanden og så pludselig en positiv blodprøve? 

Tror i jeg er gravid eller? 

Vil anbefale dig at teste igen når du skal have din mens om (hvad jeg kan regne ud) ca 14 dage, hvis den altså udebliver.

Du kan godt være gravid nu, men aå kort henne at en test ikk kan vise det. 

Men ens mens kan altså godt pludselig ændre sig uden det betyder noget 

Anmeld Citér

30. juli 2018

Anonym trådstarter

Men jeg ville jo være 6+7 idag hvis det er? Burde jeg så ikke kunne teste positiv?

Anmeld Citér

30. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Men jeg ville jo være 6+7 idag hvis det er? Burde jeg så ikke kunne teste positiv?

Nej du ville da ikke være 6+7 uger henne når du blødte i sidste måned. Selvom det kun bar to dage er det stadig en blødning jo og muligvis din mens der bare har ændret sig, det sker nogen gange  

Så du er kun omkring 2+2 og derfor skal du vente 14 dages tid med at teste igen 

Anmeld Citér

30. juli 2018

Anonym trådstarter

Tak for det. Men nogle bløder jo altså under en graviditet ��

Anmeld Citér

30. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak for det. Men nogle bløder jo altså under en graviditet ��

Det sker for max 2% så sandsynligheden for det er meget lille. Og som du selv siger. Hvis det er tilfældet ville du være 6+ henne også ville du kunne teste positiv nu. Men eftersom du ikke kan det. Så er du ikke gravid fra juni. 

Men vil du have endelig svar så kan du kæbe en privat scanning og få det tjekket. Det koster 500 kr 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.