Anonym skriver:
Jeg har brug for råd og vejledning.
Sagen er den at jeg har et barn på 3 år hvor far ikke har været inde i billedet i 3 år før i Feb 18.
Vi lavede en aftale om han skulle komme 1 gang om ugen i 2 timer, det varede i en måned hvor vi laver aftalen om at far og barn kunne tage hjem til min mor og have weekend fordi far ikke har nogle lejlighed, barnet har ca haft weekend-samvær 4-5 gange nu, og de sidste 2 gange har far og barn sovet ude hos fremmed mennesker 4 gange, barn reagere på dette når barn kommer hjem til mig.
Jeg mener ikke det er barnets tarv at blive kastet rundt når han dårligt kender sin far i forvejen.
Hvordan skal jeg håndtere det her ? Vil så gerne undgå SF, vil virkelig gerne vide hvad i tænker her?
hvorfor undgå statsforvaltningen?De kan komme med gode råd og vejledning og kan tilbyde samværd på neutral grund indtil de har fået opbygget et bedre bånd.
synes det lyder helt sindsygt at far får samvær alene efter så kort tid, de har ikke kendt hinanden i 3 år, det tager tid at opbygge et tillidsforhold og især når barnet bliver kastet rundt til steder det ikke kender.
min datter havde kun et par timers samvær med far da hun var 3 år og hun har endda kendt ham hele sit liv og set ham ofte.
asamværet blev trappet stille og roligt op og først efter et år havde hun en enkelt overnatning ved ham.
i SF med jer og få lavet en ordentlig ordning, ikke for jeres skyld, men for barnets...!!!
Anmeld
Citér