What! søger erfaring!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.369 visninger
12 svar
0 synes godt om
28. juli 2018

Lop

Hej alle sammen. 

Sagen er den, at jeg er kommet til at tisse på en ÆL test (som jeg troede var en graviditetstest - FEJL 40! Pakkerne ligner hinanden) Jeg blev OVENUD LYKKELIG, da testen viser tydelig positiv! Hele min krop ryster og tårerne triller ned af mine kinder. Indtil det går op for mig, at det ikke er en graviditetstest jeg har tisset på (aaamen for h...) Tissede derefter på en graviditetstest som viste negativ (Forventer først menstruation på onsdag, så også dumt at jeg allerede tester nu! I know...) MEN hvorfor står jeg med en positiv ægløsningstest, når jeg ikke har min ægløsning? Er helt forvirret og håber virkelig at nogen har prøvet det samme!

Sommrhilsner fra en desperat og forvirret Louise ��

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2018

Helloo

Må vi se æl testen ?  

Anmeld Citér

28. juli 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria
Lop skriver:

Hej alle sammen. 

Sagen er den, at jeg er kommet til at tisse på en ÆL test (som jeg troede var en graviditetstest - FEJL 40! Pakkerne ligner hinanden) Jeg blev OVENUD LYKKELIG, da testen viser tydelig positiv! Hele min krop ryster og tårerne triller ned af mine kinder. Indtil det går op for mig, at det ikke er en graviditetstest jeg har tisset på (aaamen for h...) Tissede derefter på en graviditetstest som viste negativ (Forventer først menstruation på onsdag, så også dumt at jeg allerede tester nu! I know...) MEN hvorfor står jeg med en positiv ægløsningstest, når jeg ikke har min ægløsning? Er helt forvirret og håber virkelig at nogen har prøvet det samme!

Sommrhilsner fra en desperat og forvirret Louise ��

Var teststregen lige så tydelig som kontrolstregen? Ellers var den negativ  håber du får en positiv graviditetstest snart! 

Anmeld Citér

28. juli 2018

EKAB

Profilbillede for EKAB

Graviditet kan sagtens give udslag på en ÆL test.

Anmeld Citér

28. juli 2018

Lop

Astoria skriver:

Var teststregen lige så tydelig som kontrolstregen? Ellers var den negativ  håber du får en positiv graviditetstest snart! 

Nej, den ene streg er lidt mere utydelig end den anden  Men sådan ser den også ofte ud, når jeg har min ÆL? 

Anmeld Citér

28. juli 2018

Lop

Louise6551 skriver:

Må vi se æl testen ?  

Teststregen er utydelig, men den er der? Sådan ser den også sommetider ud når jeg har min æl 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

28. juli 2018

Lop

EKAB skriver:

Graviditet kan sagtens give udslag på en ÆL test.

Seriøs? Også når graviditetstesten er negativ 

Anmeld Citér

28. juli 2018

HvidSne

Den ÆL-test er negativ, desværre. Hvis du var gravid, ville den være tydeligt positiv - teststregen ville være tydeligere end kontrolstregen. 

Anmeld Citér

28. juli 2018

Astoria

Profilbillede for Astoria

Den test er negativ  stregerne skal være.lige tydelige. 

Anmeld Citér

28. juli 2018

koeapabshicar

Øv øv!! Testen er desværre negativ. Når du har din ÆL så skal stregerne være lige tydelige eller teststreg tydligere end kontrolstreg, så den kan ikke se sådan der ud når du har din ÆL. 

Øv hvor er jeg ked af på dine vegne at du nu lige troede! Men det betyder jo ikke at løbet er kørt. Du har først testdag på onsdag, så der er masser af chance for at den er der endnu :-) Jeg krydser fingre for den er der onsdag :-)

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.