Hej
Jeg har det simpelthen så skidt lige nu, er SÅ ked af det og aner ikke hvad jeg skal tro, tænke eller føle. Vi er igang med 3. IVF og skal have taget BP på tirsdag. MEN jeg bløder voldsomt nu og tænker at løbet er kørt. De vil alligevel have BP, før vi evt. fortsætter i behandling.
Det er så pisse hårdt, både fysisk og psykisk, bliver så ked af det hver gang det mislykkes.
Lige nu går snakken på hvad vi skal gøre. Vi er enige om at vi ikke bare kan stoppe NU, men er meget i tvivl om hvor længe vi skal fortsætte - hvor mange forsøg osv.
Jeg har læst at chancerne er lige gode i de første 4 forsøg og derefter falder en del. Lige nu tænker vi derfor 1 forsøg mere. Ved heller ikke om jeg vil kunne klare mere på krop og psyke. Vil dog skulle gå til psykolog efterfølgende, hvis et evt. 4. forsøg ikke virker, da der er meget der så skal bearbejdes.
Manden fungerer fint. Mine æggeledere blev ødelagt efter graviditet (naturlig) og ks tilbage i 2014. Derudover er jeg opereret i maven/tarmene, samt har en hjerteformet livmoder. Mit AMH var 4,4 tilbage i september 2017. Så har en del odds imod mig.
Hvad har/ ville i have gjort i den situation?
Anmeld
Citér