Rygestops råd. Hit me!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

438 visninger
6 svar
0 synes godt om
28. juli 2018

Helloo

Vil så gerne stoppe med at ryge. 

Med den er så svært... nogle gode råd. 

Kan ikke tåle nikotin plastre og kan ikke fordrage det andet 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

28. juli 2018

ErDuHerIkkeSnart

Bedste og sikreste råd: Lad være med at ryge 

Spøg til side - tillykke med beslutningen om at stoppe, det er sejt! Jeg duer ikke til alverdens tips og hjælpemidler, jeg er til kold-tyrker modellen og har taget beslutning om at stoppe med (fest-) rygning i forbindelse med gerne at ville være gravid. Det gav mig det nødvendige spark. 

Når trængen blusser op, så gør noget godt for sig selv: Gå en tur, tag et langt bad, ordne negle, fodbad, spis chokolade, hvad som helst der distraherer.

Held og lykke!!

Anmeld Citér

28. juli 2018

Babilooo

Læs bogen “endelig rygestop ....”

Den har hjulpet mange 

Anmeld Citér

28. juli 2018

Misser1989

Jeg har i dag været ikke-ryger i 4 uger (havde røget fast i over 8 år). Besluttede at jeg ville stoppe 1/7, så lånte bogen endelig ikke ryger for kvinder på biblioteket og brugte 2 dage på at læse den. Startede med at læse fredag, læste sidste side sent lørdag aften og røg mim sidste smøg lige inden sengetid.

Og det har været SÅ nemt  så vil anbefale at læse den 

Anmeld Citér

28. juli 2018

Mops7

Vil så gerne stoppe med at ryge. 

Med den er så svært... nogle gode råd. 

Kan ikke tåle nikotin plastre og kan ikke fordrage det andet 

Bare stop og så hold ved. Ingen hokus pokus. 

Jeg har gjort det to gange. Ved begge graviditeter. Men jeg valgte selv efter første at jeg ikke stoppede fordi jeg ville, men pga graviditet første gang, hvorfor jeg begyndte igen efter amningen. 

Er aldrig faldet i uden at tage et bevidst valg om det. Har aldrig røget i selve graviditeten og amningen, fordi jeg simpelthen ikke kunne få mig selv til det  Er gravid nu og er ikke faldet i siden jeg fandt ud af det. 

Held og lykke. Du er sej. Fed beslutning. 

Anmeld Citér

28. juli 2018

koeapabshicar

Jeg læste endelig ikke ryger og så røg jeg min sidste smøg om aftenen så min krop var detoxet for nikotin om morgenen. Sørgede for at smide alle smøger og sådan ud inden jeg gik i seng. Da jeg vågnede næste morgen var jeg ikke ryger. Den første dag græd jeg hele dagen haha! Og de næste to dage var også hårde men så var det egenligt nemt derfra. Jeg har nu været ikke ryger i 3.5 år efter knap 10 år som STOR ryger! Jeg var SÅ afhængig at jeg næsten kun kom steder man måtte ryge og gad næsten ikke være sammen med folk der ikke røg for de tog ikke hensyn til rygere!

Anmeld Citér

28. juli 2018

CKJ

Profilbillede for CKJ

Det lyder lidt latterligt og som om jeg vil gøre grin, men det vil jeg ikke.  Men: stå op en morgen, fast besluttet - og stop. Stop. Tænd den ikke. 

Når du får lyst, så googler du billedet af: ‘følgesygdomme af rygning’. 

Gentag. 

Gentag. 

Jeg har været røgfri i 1 år og 11 måneder og en uge. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.