Wee...Solen skinner, min bil er synet og jeg har fundet en ring!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

773 visninger
11 svar
0 synes godt om
11. april 2008

Rasmine

Bilen gik heldigvis igennem syn, UDEN anmærkninger. Ved ikke om det lille stenslag er "lovligt" eller om han ikke så den.

Og så var jeg lige et smut inde ved en guldsmed for at tjekke ringe ud.
Og dér var den bare!!!
I morgen, på min fødselsdag, tager vi alle 4 ind til byen og tjekker den ud!
(Og kan ham Lars overhovedet tillade sig at sige nej til den ring-og så på min fødselsdag, spørger jeg bare?)
NEJ, vel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. april 2008

mor til en del

Det lyder da til at det hele bare køre for dig i dag, køb hellere et par lotto kuponer:), det skal da give bonus.
Fedt når det hele bare flasker sig.

Jeg skal afsted til forældresamtale på Den økologiske efterskole i store vildmose, jeg gider bare ikke den lange køretur, men det kan vel ikke hjælpe noget......:S
Håber at de har noget godt at berette om min kære datters skolegang....

nok for nu der skal gøres klar til 3 timers kørsel med baby i bilen........

Lisbeth.

Anmeld

11. april 2008

Rasmine

Fårk mand, JA LISBETH, det må jeg hellere!
Tak for tippet.

Mette - snart Lotto billionær!!!

Anmeld

11. april 2008

Ny mor

Lisbeth Pedersen skriver:

Det lyder da til at det hele bare køre for dig i dag, køb hellere et par lotto kuponer:), det skal da give bonus.
Fedt når det hele bare flasker sig.

Jeg skal afsted til forældresamtale på Den økologiske efterskole i store vildmose, jeg gider bare ikke den lange køretur, men det kan vel ikke hjælpe noget......:S
Håber at de har noget godt at berette om min kære datters skolegang....

nok for nu der skal gøres klar til 3 timers kørsel med baby i bilen........

Lisbeth.

Hej Lisbeth
Hvad vil det sige at din datters efterskolen er øko? Hvad klasse(r) er der? (håber det er ok jeg lige er lidt nysgerrig, he,he, synes bare det er spændende at følge med i den slags) ;)
kh Birgitte

Anmeld

11. april 2008

Anja

Mebach skriver:

Bilen gik heldigvis igennem syn, UDEN anmærkninger. Ved ikke om det lille stenslag er "lovligt" eller om han ikke så den.

Og dér var den bare!!!

Lyder som en rigtig lækker dag :P

Er super nysgerrig ! Hvordan ser den ring ud ??? Fortæl fortæl :):P

Anmeld

11. april 2008

mor til en del

[
Hej Lisbeth
Hvad vil det sige at din datters efterskolen er øko? Hvad klasse(r) er der? (håber det er ok jeg lige er lidt nysgerrig, he,he, synes bare det er spændende at følge med i den slags) ;)
kh Birgitte

Ja den er økologisk de steder hvor det er muligt, det er så også en specialskole for børn/unge, som har indlæringsvanskligheder, min datter er ordblind så derfor har vi valgt den.
De har 8. 9. og 10. klasse, og der er en landbrugslinie, nej ved du hvad kig ind på deres hjemmeside, der finder du svar på det hele.

NU skal jeg altså til at gøre mig færdig.....let røv du gamle......det kan ikke hjælpe noget.....gang i kadaveret......og god weekend til jer alle...

Lisbeth.

Anmeld

11. april 2008

ivfmarie

godt så Bacon!
Mon ikke den gik igennem syn fordi du battede lidt med dine smukke brune dådyrsøjne (L)
Anyways, så var det da fedt at den "bestod"

Og ringen... fedt at den er fundet - så skal kommende Hr Bacon bare hoste op, og så kan I råhyge jer resten af dagen.

Marie - misundelig

Anmeld

11. april 2008

ka li ja

Mebach skriver:

Og dér var den bare!!!
I morgen, på min fødselsdag, tager vi alle 4 ind til byen og tjekker den ud!
(Og kan ham Lars overhovedet tillade sig at sige nej til den ring-og så på min fødselsdag, spørger jeg bare?)
NEJ, vel!

et stenslag er ikke ulovligt. men for din egen skyld så få fat i sådan et gennemsigtigt klistermærke til at sætte på så det ikke "løber"(ligesom nylonstrømper skal ha hårlak eller neglelak)

og nej medmindre ringen koster det samme som huset, så skal han vel bare punge op!!!

her har vi fælles øko så når det blir min tur engang, så er det op til min samvittighed ;o)

hvad blir du i morgen?? 40??

Anmeld

11. april 2008

Rasmine

LOL!!!

Nej, bliver sgu 26!
Fårk, nærmer mig 30. PIS!

Anmeld

11. april 2008

Muffinmus

He he..jubii..det er da fedt. Hader sgu bilsyn men har også kun haft gamle rustne biler:)
Tror da han siger ja til ringen..når det nu bare er DEN du vil have:) Er sikker på i får en hyggelig dag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.