Marts 2019 - føler i jer gravide?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

593 visninger
9 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2018

Anonym trådstarter

Jeg har virkelig få symptomer denne gang i forhold til sidst. Eller nej, det lidt løgn. Men havde meget mere kvalme sidst, som jo er det der virkelig er et tydeligt tegn. 

Har i mange symptomer? Tør i tro på det? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

27. juli 2018

Anonym trådstarter

Anyone? 

Anmeld Citér

27. juli 2018

Anonym

Det skal jeg love for... (her mangler en smiley med kvalme).

Jeg har kvalme hele morgen og formiddag, har sådan en madlede og kan næsten ikke engang få min kaffe ned (med hovedpine og sløvhed til følge!). Jeg er så træt og så sløv, det er som om, jeg ikke kan sove nok.
Samtidig er jeg også allerede tyk i det, især om aftenen. Så oppustet, at jeg allerede ser gravid ud.

Så ja, jeg føler mig gravid. Symptomerne er præcis de samme som for et par år siden, da jeg var gravid sidst...

Anmeld Citér

27. juli 2018

Anonym

Jeg har kvalme hele tiden - kaster dog ikke rigtig op.. Og så er jeg svimmel og mega træt/utilpas  Og så er jeg også MEGA oppustet, men jeg får også progesterontilskud.. 

Jeg føler mig i hvert fald meget gravid og jeg er 6+4 

Anmeld Citér

27. juli 2018

Oddi

Profilbillede for Oddi

Åh jeg er anden gangs og under hele min første graviditet gik jeg og undrede mig over hvordan alle de der symptomer kom - gjorde de aldrig.

NU, anden gang, shit man. Jeg har kvalme 24/7, ikke lyst til noget som helst mad, ondt i maven, ondt i ryggen, allerede forstoppelse, hovedpine og min mave er spændt ud konstant. Er 6+4 og synes godt nok ikke det er sjovt denne gang. 

Glæder mig vildt jeg vi skal kigge derind og se om der er liv og endnu mere til nf så det ikke længere skal holdes hemmeligt!

Anmeld Citér

27. juli 2018

Anonym

Jeg har lidt kvalme og ligamentsmerter, men ikke så slemt som sidste graviditet med min datter. Det er tredje graviditet og tror der gemmer sig en dreng. Ved godt det er lidt fjollet - men denne graviditet minder meget om første graviditet, hvor jeg ventede min søn og hvor kvalmen heller ikke var så slem. Nu får vi se  

Hvornår i marts har du termin? 

Anmeld Citér

28. juli 2018

Anonym trådstarter

Tak fordi i deler 

Jeg har termin allerede 3 marts, så er 8+5 idag. 

Har indtil videre haft to MEGET forskellige graviditeter, hvor denne er meget mere mild ved mig end sidst. Dog havde jeg bækkensmerter fra dag et denne gang. Sidst (1 gang) blev jeg sygemeldt fuldtid langt inden jeg var halvvejs, så havde desværre ventet det. Jeg har også været meget mere træt denne gang. Men kvalme og svimmelhed har været minimalt. Har dog kastet en smule op. Hvornår har i termin? 

Anmeld Citér

28. juli 2018

Mrsopsand

Min sidste graviditet mærkede jeg intet til i starten, ud over lidt kvalme indimellem. Denne graviditet har jeg indtil videre kvalme på daglig basis, har kastet op og jeg er fuldstændig smadret og sover middagslur af ren og skær nødvendighed for at kunne være noget for min søn. Jeg er 8+0 i dag. 

Anmeld Citér

28. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Tak fordi i deler 

Jeg har termin allerede 3 marts, så er 8+5 idag. 

Har indtil videre haft to MEGET forskellige graviditeter, hvor denne er meget mere mild ved mig end sidst. Dog havde jeg bækkensmerter fra dag et denne gang. Sidst (1 gang) blev jeg sygemeldt fuldtid langt inden jeg var halvvejs, så havde desværre ventet det. Jeg har også været meget mere træt denne gang. Men kvalme og svimmelhed har været minimalt. Har dog kastet en smule op. Hvornår har i termin? 

Jeg har først termin sidst i marts - 25. Marts. Så er kun i uge 6. Jeg havde også bækkenproblemer i sidste graviditet og frygter hvor længe der går inden det kommer. Jeg har mærket lidt og prøver at tage alle de forbehold jeg kan, men det er svært, for har en lille på kun 11 måneder. 

Anmeld Citér

29. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Jeg har først termin sidst i marts - 25. Marts. Så er kun i uge 6. Jeg havde også bækkenproblemer i sidste graviditet og frygter hvor længe der går inden det kommer. Jeg har mærket lidt og prøver at tage alle de forbehold jeg kan, men det er svært, for har en lille på kun 11 måneder. 

Jeg kender det alt for godt. Jeg har selv et arbejde, hvor jeg absolut aldrig sidder ned, så det er spørgsmål om tid, før det gør så nas jeg ikke kan mere 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.