Autostol junglen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

557 visninger
3 svar
2 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
26. juli 2018

Anonym trådstarter

Autostol junglen

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der synes det er noget af en Jungle af find rundt i autostole men tro det næppe  

jeg er lige nu på udkig efter en 9-18 kg med isofix et sted jeg tænke var et godt sted af start var på FDM og   tænk hjemmeside og tjek deres test ud men jeg er dog   nå tit på et valg så tænke der måske var nogle herind der vil del deres viden og erfaring med autostole ?

Jeg kunne godt tænke mig en der er nem af betjene som nem kan flyttes fra bil til bil hvis det blev nødvent?  

Hvilken model har i og virke tænker gjort i jer i forbindes med køb af stol ?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. juli 2018

Mullemee

Vi har haft denne til vores datter.  http://netbutik.fdm.dk/britax-romer-duo-plus.html?utm_source=google+merchant&utm_medium=comparison+shopping+engines&utm_campaign=product+feed&gclid=EAIaIQobChMInNST3Ne83AIVSOaaCh1KDgZDEAYYBCABEgL1d_D_BwE
Den har vi været meget glade for, og med isofix er det bare ikke altid meget nemt at skifte. Det kan godt tage lidt tid at få den i "hak", så den sidder ordentligt fast, men jeg synes sikkerheden opvejer irritationen ved at skulle bruge ekstra tid på at stå og bakse med den.

Anmeld Citér

27. juli 2018

Anonym trådstarter

Mullemee skriver:

Vi har haft denne til vores datter.  http://netbutik.fdm.dk/britax-romer-duo-plus.html?utm_source=google+merchant&utm_medium=comparison+shopping+engines&utm_campaign=product+feed&gclid=EAIaIQobChMInNST3Ne83AIVSOaaCh1KDgZDEAYYBCABEgL1d_D_BwE
Den har vi været meget glade for, og med isofix er det bare ikke altid meget nemt at skifte. Det kan godt tage lidt tid at få den i "hak", så den sidder ordentligt fast, men jeg synes sikkerheden opvejer irritationen ved at skulle bruge ekstra tid på at stå og bakse med den.

Den ser også bare god ud og ja det gør nu hele ikke mig noget af brug det af sætte den i bilen 

Anmeld Citér

27. juli 2018

FruStolpe

Anonym skriver:

Autostol junglen

Jeg ved ikke om jeg er den eneste der synes det er noget af en Jungle af find rundt i autostole men tro det næppe  

jeg er lige nu på udkig efter en 9-18 kg med isofix et sted jeg tænke var et godt sted af start var på FDM og   tænk hjemmeside og tjek deres test ud men jeg er dog   nå tit på et valg så tænke der måske var nogle herind der vil del deres viden og erfaring med autostole ?

Jeg kunne godt tænke mig en der er nem af betjene som nem kan flyttes fra bil til bil hvis det blev nødvent?  

Hvilken model har i og virke tænker gjort i jer i forbindes med køb af stol ?  

Vi har haft denne. Super fin stol. Og det er en vane at sætte den i. Synes ikke det er besværligt overhoved. 

http://netbutik.fdm.dk/britax-romer-duo-plus.html?utm_source=google+merchant&utm_medium=comparison+shopping+engines&utm_campaign=product+feed&gclid=EAIaIQobChMI7r-M3_6-3AIVyPZRCh0b4wFJEAQYAiABEgIQq_D_BwE

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.