Hej, er der nogle der kan hjælpe med at anbefale nogle bøger til børn på 2 og frem til ca. 3 års alderen.
Jeg bor ikke i danmark - og vil rigtig gerne læse på dansk for for min søn. Nu kommer vi til danmark, og har allerede planlagt at jeg skal have tasken fuld. Men dem jeg kender i DK der har store børn, så jeg ved ikke hvad jeg skal købe. er der nogen der kan anbefale noget. Klassikere er helt fint - for jeg aner ikke hvad der er klassikere for børn. Og hvis nogen kan albefale et antikvariat i københavn men mange børnebøger må i gerne sige til 
Derudover, er der nogen der kan anbefale noget kvalitetsbørnetv for aldersgruppen 2 til 3. Som man måske kunne købe på en DVD. Jeg ved der findes en app med Ramasjang, men da min søn ikke må bruge ipadden og vi ikke har smartTV er det ikke lige en mulighed. Igen jeg er helt på bar bund. Jeg har ikke boet i DK i +20 år, så mine referencer er noget med Kaj og Andrea fra 70erne .... 
Håber meget nogen vil hjælpe - for min søn hører kun det danske jeg taler med ham.... og jeg vil gerne støtte ham i det danske.
Anmeld
Citér