Blod 3 dage efter ægløsning?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

261 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej, Ville hører om der var andre der har prøvet det her....

Vi er lige gået igang med project baby Yay. Efter 3 år med hormon spiral fik jeg en ordenlig omgang mens. et par dage efter udtagning....

Siden da har jeg taget ægløsnings tests og holdt øje med andre symtomer.. derudover har manden og jeg gået til den 2 gange om dagen de fleste dage lige efter mens stop og hen over ægløsning tidspunktet ( 21.juli - 3 dage siden) idag fik jeg helt vildt ondt sådan totalt mens smerter og da jeg gik på toilet var der blod. ikke meget men alligevel nok til at jeg tænkte jeg tager lige bind på..

Det er alt for tidlig til næste mens. og indtil videre har jeg ikke blødt mere siden i eftermiddags.... Men håber det ikke betyder der nu ingen graviditet er denne omgang....

nogen der har prøvet noget lignende? 

Mvh A

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Hej, Ville hører om der var andre der har prøvet det her....

Vi er lige gået igang med project baby Yay. Efter 3 år med hormon spiral fik jeg en ordenlig omgang mens. et par dage efter udtagning....

Siden da har jeg taget ægløsnings tests og holdt øje med andre symtomer.. derudover har manden og jeg gået til den 2 gange om dagen de fleste dage lige efter mens stop og hen over ægløsning tidspunktet ( 21.juli - 3 dage siden) idag fik jeg helt vildt ondt sådan totalt mens smerter og da jeg gik på toilet var der blod. ikke meget men alligevel nok til at jeg tænkte jeg tager lige bind på..

Det er alt for tidlig til næste mens. og indtil videre har jeg ikke blødt mere siden i eftermiddags.... Men håber det ikke betyder der nu ingen graviditet er denne omgang....

nogen der har prøvet noget lignende? 

Mvh A

Det er formentlig kontaktblødning eller ægløsning.

Anmeld Citér

25. juli 2018

Anonym trådstarter

Update... 

Inat eller i dag kom der intet... men mærker niv og muren i underlivet og lænden... 

virkelig ikke nogen der har prøvet noget lignende... ? 

mvh A

Anmeld Citér

25. juli 2018

Anonym trådstarter

Det er formentlig kontaktblødning eller ægløsning.

Ok.. I guess. Tænkte mere kontaktblødning var associeret med efter samleje.. og ægløsning plejer som sådan ikke at gøre ondt.. :/ men man ved da aldrig...

Anmeld Citér

25. juli 2018

naj88

Kan du ikke bare tage en test? Den kan give et væsentligt bedre svar end nogen herinde. 

Anmeld Citér

25. juli 2018

Anonym trådstarter

naj88 skriver:

Kan du ikke bare tage en test? Den kan give et væsentligt bedre svar end nogen herinde. 

Det kunne jeg da sikkert hvis jeg vidste hvor man købte tests henne der gav erfaringer som resultater

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.