Blod hvad betyder det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

411 visninger
6 svar
2 synes godt om
24. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej derude

jeg er gravid og langt hende. ( 35+1 idag. Og her nu opdager jeg lidt blod på bindet. 

Skal jeg være bekymret? Har ikke oplevet det i min første graviditet. 

på forhånd tak

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2018

Rockertand

Anonym skriver:

Hej derude

jeg er gravid og langt hende. ( 35+1 idag. Og her nu opdager jeg lidt blod på bindet. 

på forhånd tak

Det kan være løsning af slimprop.

Anmeld Citér

24. juli 2018

Anonym trådstarter

Rockertand skriver:

Det kan være løsning af slimprop.

Årh okay. Men når proppen gå, betyder det ikke at fødslen er meget nær?

og er det ikke alt for tidlig at føde nu?

Anmeld Citér

24. juli 2018

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Årh okay. Men når proppen gå, betyder det ikke at fødslen er meget nær?

og er det ikke alt for tidlig at føde nu?

Proppen kan gå mange gange og dannes igen. Du skal kun bekymre dig hvis du bliver ved at bløde, og så runder du selvfølgelig fødegangen til et tjek.

Anmeld Citér

24. juli 2018

babylife.

Anonym skriver:

Hej derude

på forhånd tak

Det behøver ikke at betyde noget, det er meget normalt at bløde lidt en gang imellem i graviditeten. Hvis det fortsætter, eller der er meget blod, skal du dog kontakte fødegangen  

Hvis det skulle være din slimprop der er gået, eller er ved det, skal du heller ikke være nervøs. Slimproppen kan gå mange gange i løbet af graviditeten og det behøver ikke at betyde noget, den kan nemlig gendanne sig selv igen  

Hvis det kun var en smule blod i bindet og at du i øvrigt ikke har ondt eller mærker andre forandringer, så ville jeg ikke være nervøs 

Anmeld Citér

24. juli 2018

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Proppen kan gå mange gange og dannes igen. Du skal kun bekymre dig hvis du bliver ved at bløde, og så runder du selvfølgelig fødegangen til et tjek.

Tak for svar. Det viste sig harmløst heldigvis

Anmeld Citér

24. juli 2018

Anonym trådstarter

babylife. skriver:

Det behøver ikke at betyde noget, det er meget normalt at bløde lidt en gang imellem i graviditeten. Hvis det fortsætter, eller der er meget blod, skal du dog kontakte fødegangen  

Hvis det skulle være din slimprop der er gået, eller er ved det, skal du heller ikke være nervøs. Slimproppen kan gå mange gange i løbet af graviditeten og det behøver ikke at betyde noget, den kan nemlig gendanne sig selv igen  

Hvis det kun var en smule blod i bindet og at du i øvrigt ikke har ondt eller mærker andre forandringer, så ville jeg ikke være nervøs 

Det var kun lille smule i bindet og mærket intet forandring. Heldigvis var det harmløst. Tak for svar

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.