Vibrator m.m

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.338 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
24. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej,

Lige et specielt spørgsmål. Må man bruge vibrator i starten af graviditet? En middrlkraftig en.

Jeg er 5+1 og har før mistet flere gange til SA så er lidt ekstra nervøs denne gang.

Må man tage i wellness med spa osv? 

Og en sidste ting, jeg har hørt at man ikke må strække sig, for feks. At hænge vasketøj op eller pudse vinduer. Er det rigtigt? Det lyder som en ammestue historie 

Håber i kan hjælpe mig lidt 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. juli 2018

FrkGranger

Anonym skriver:

Hej,

Lige et specielt spørgsmål. Må man bruge vibrator i starten af graviditet? En middrlkraftig en.

Jeg er 5+1 og har før mistet flere gange til SA så er lidt ekstra nervøs denne gang.

Må man tage i wellness med spa osv? 

Og en sidste ting, jeg har hørt at man ikke må strække sig, for feks. At hænge vasketøj op eller pudse vinduer. Er det rigtigt? Det lyder som en ammestue historie 

Håber i kan hjælpe mig lidt 

Da jeg var gravid, for 5 år siden, var det eneste min læge sagde jeg skulle holde mig fra, var tunge løft, på over 10 kg.

Og så at jeg inden for mit fag, vil blive sygemeldt inden 5 mdr, grundet udadreagerende adfærd.

Så du må gerne alt det du nævner, i følge min læge. 

Anmeld Citér

24. juli 2018

Anonym

Jeg har brugt vibrator - en del dog aldrig op i min - men som stimulans af klitoris. Der skete ikke noget ved min første graviditet. 

Men er helt sikker på, at der ikke sker noget. Man må jo alt. Rydde, køre cross, hoppe på trampolin... (alt med måde) Du må bare ikke løfte tunge ting - slet ikke hvis du har en historik med kort livmoderhals.

Anmeld Citér

24. juli 2018

Mamman

Profilbillede for Mamman

Du må alt det du normalt må bortset fra tunge løft. Du skal bare huske at lytte til din krop

Anmeld Citér

24. juli 2018

Anonym trådstarter

Tak for hjælpen alle sammen 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.