Nogen der har fået løsnet hinder?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

778 visninger
9 svar
1 synes godt om
23. juli 2018

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80

Jeg er 40+2 og har i dag fået løsnet hinder hos jordemoderen. 

Hvad er jeres erfaring med det? Har det virket og hvor længe gik der? 

Jeg fik at vide at min livmoderhals var 1½ cm og at jeg var 2 cm åben, så hun troede selv på at der ville ske noget snart, evt allerede i nat. 

Jeg har mange plukveer der niver lidt, og jeg bløder lidt, hvilket jeg gjorde allerede da hun var færdig med at løsne. 

Er bange for det ikke har virket når der endnu ikke er sket noget (fik det gjort kl 13), men hvad er jeres erfaringer?  

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. juli 2018

Lisette W

Frederikke80 skriver:

Jeg fik at vide at min livmoderhals var 1½ cm og at jeg var 2 cm åben, så hun troede selv på at der ville ske noget snart, evt allerede i nat. 

Jeg har mange plukveer der niver lidt, og jeg bløder lidt, hvilket jeg gjorde allerede da hun var færdig med at løsne. 

Er bange for det ikke har virket når der endnu ikke er sket noget (fik det gjort kl 13), men hvad er jeres erfaringer?  

Jeg fik dem løsnet dagen før termin omkring kl 16. Jeg var kun 1,5 cm åben så hun kunne kun lige komme til. Jeg blødte også og næste formiddag startede veerene så småt. Jeg fødte om aftenen i solnedgangens skær

Se at få sovet. I morgen skal du formentlig føde

Anmeld Citér

23. juli 2018

Mops7

Frederikke80 skriver:

Det var min tidligere graviditet. 

Fik hindeløsning et par dage over tid. Havde uregelmæssige veer på vej hjem. Var åbnet 3 cm i forvejen. Uregelmæssige veer resten af døgnet.

Næste dag, prøvede hun at se om det var mere at løsne, det var der ikke. Havde stadig uregelmæssige veer resten af det døgn også og kunne ikke sove på anden nat, hvor de kom lidt tættere. 

På tredje dagen blev veerne mere voldsomme og tættere, men stadig ikke regelmæssige. Blev sat igang, da hjerterytmen på mit barn var faldet. 

Så fik veer og havde det i to døgn uden søvn, indtil jeg blev sat igang. 

Anmeld Citér

23. juli 2018

Manna

Frederikke80 skriver:

Det virkede ikke her

Anmeld Citér

23. juli 2018

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Jeg fødte 3,5 time efter en hindeløsning.

Anmeld Citér

23. juli 2018

1518

Jeg var 3 cm åben med uregelmæssige og relativt svage veer, da jeg fik lavet hindeløsning. Blev sendt hjem med besked om at spise og hvile. Nåede at være hjemme en god time, inden jeg ringede til fødegangen. Fik vestorm i bilen på vej på sygehuset, hvor jeg kun nåede at være en god time, før jeg fødte, ca. 3 1/2 time efter hindeløsning.

Anmeld Citér

24. juli 2018

Mortilsnart4

Frederikke80 skriver:

Jeg fik en hindeløsning ved 3 barn 3 dage før termin blødte bag efter havde murren 

dagen efter kl 2 kom veerne kl 16 gik vandet kl 18 var hun født 

Anmeld Citér

24. juli 2018

Perle1

Hejsa.  Jeg fik løsnet hinder da jeg var 10 dage overtid (førstegangs gravid).  Veerne startede samme nat, jeg var slet ikke i tvivl, om at jeg havde veer. 

Anmeld Citér

24. juli 2018

HBV

Er Frederikke mon gået i fødsel ? 

Anmeld Citér

30. juli 2018

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
HBV skriver:

Er Frederikke mon gået i fødsel ? 

He he jep  

Veerne startede til midnat og min søn er født tirsdag morgen 

Svarer først nu da det var en hård fødsel og vi var indlagt, men er nu hjemme igen og han har det fint 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.