Hunde pas ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

859 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
22. juli 2018

Anonym trådstarter

Hvordan og hvor får man lavet et hunde pas ? Vil gerne have den med ud og rejse til Tyskland. Og hvad mere skal jeg være opmærksom på ?

Det er første gang nogensinde vi har fået hund. 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. juli 2018

Møghe

Anonym skriver:

Hvordan og hvor får man lavet et hunde pas ? Vil gerne have den med ud og rejse til Tyskland. Og hvad mere skal jeg være opmærksom på ?

Det er første gang nogensinde vi har fået hund. 

Du tager bare til dyrlægen, der laver et pas til dig. Her indskriver han diverse oplysninger om hunden, vaccination osv.

Anmeld Citér

22. juli 2018

Bebe89

Jeps, en tur forbi dyrlægen. Du skal dog være opmærksom på at nogle steder skal det planlægges i god tid. Noget med ekstra vacciner der skal virke eller genvaccination mener jeg. Eks til Sverige der skal man vist have rabiesvaccine. 

Så der skal man vist nok booke vaccinen senest tre uger før afrejse. Mener jeg! Jeg kan ikke helt huske det, men bare så du lige kan tjekke det 

og god tur! 

Anmeld Citér

22. juli 2018

Anonym

Vær opmærksom på at nogle hunderacer er ulovlige I Tyskland, som ikke er det i Danmark. Jeg fandt ud af min er ulovlig i dele af Tyskland, havde været øv at tage på ferie og så muligvis få taget sin hund. 

Anmeld Citér

22. juli 2018

Anonym

Dyrelægen laver hundepas - i Sverige kræver det rabies vaccine ( 21 dage før indrejse ) har lige fået lavet til vores hund 

Anmeld Citér

24. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Vær opmærksom på at nogle hunderacer er ulovlige I Tyskland, som ikke er det i Danmark. Jeg fandt ud af min er ulovlig i dele af Tyskland, havde været øv at tage på ferie og så muligvis få taget sin hund. 

Hvilken race er din? Min er en ren sibirian Husky. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.