Hej der ude
Er ved at blive sindssyg
Min mand og jeg har været i gang med projektet baby, siden april sidste år, hvor jeg ved et tilfælde blev gravid, det ænde så ud i en sag. Jeg har været gravid nogle gange nu efter hånden, men det er aldrig blevet til noget. Jeg har aldrig haft problemer med min menstruation, men siden jeg blev gravid er der gået kludder i min menstruation. Jeg bløder næsten ikke, men til gengæld kommer der mange klubber og de er ikke små. Jeg har snakket med min læge der sende mig til skaning og til gynækolog. Det jeg blev tilbudt var en spiral, men det jo ikke det jeg er interesseret i. Jeg har så snakket med min læge igen, for at høre om udskrabning kunne hjælpe men det vil min læge ikke være med til. Hverken medicinsk eller kirurgisk. Det eneste min læge er interesseret i er at jeg skal tabe mig. Hvilket jeg så har gjort, men det hjælper ikke. Det pisser mig vildt af, undskyld mit spruv, men er så frustreret og aner ikke hvad jeg skal gøre. Jeg har forsøgt at søge om mit problem på nettet, uden held. Så håber virkelig at der er nogle af jer dejlige læser der måske har et forslag til mit problem. 
Anmeld
Citér