Grøn afføring

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
1 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej folkens.

som overskriften lyder har jeg et spørgsmål angående grøn afføring.

jeg er i gravilitets uge 17 og har de sidste to dage haft grøn afføring, altså sådan grøn grøn, ikke bare hvor det ser grønt ud, det er grønt../ 

jeg har ikke spist noget jeg ikke skal, jeg spiser det jern jeg skal og har ingen problemer der overhovedet. 

Jeg har heller ikke spist noget som kunne give mig grøn afføring så jeg er faktisk lidt bekymret! 

Kan i ikke godt fortælle mig hvad jeg skal gøre inden jeg blir alt for bekymret? 

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2018

Stivdie

Anonym skriver:

Hej folkens.

som overskriften lyder har jeg et spørgsmål angående grøn afføring.

jeg er i gravilitets uge 17 og har de sidste to dage haft grøn afføring, altså sådan grøn grøn, ikke bare hvor det ser grønt ud, det er grønt../ 

jeg har ikke spist noget jeg ikke skal, jeg spiser det jern jeg skal og har ingen problemer der overhovedet. 

Jeg har heller ikke spist noget som kunne give mig grøn afføring så jeg er faktisk lidt bekymret! 

Kan i ikke godt fortælle mig hvad jeg skal gøre inden jeg blir alt for bekymret? 

Hej du. 

Kender en, der engang spiste blå fondant - det gav grøn afføring 3-4 dage senere, så overvej om du har spist noget inden for den sidste uge, der kunne være årsagen. Måske er du lige begyndt at tage jerntilskud eller har ikke spist så meget de sidste par dage? Jerntilskuddet kan vist godt gøre noget for farven.

Så længe du ikke har det skidt eller får feber, så tænker jeg det ikke er noget at være bekymret for. Spis evt noget yoghurt til at give ro i maven, og hvis det stadig er grønt på mandag, så ring til lægen og spørg. Se evt her:  https://www.netsundhedsplejerske.dk/brevkasse/index.php?option=laessvar&kat=GRAVIDITET&id=17988

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.