Hvad er dette på min 2 mdr datters ben??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.293 visninger
10 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
21. juli 2018

Anonym trådstarter

Hej. Er der nogle der kan fortælle hvad dette er? 

Det er på min datters ben det meste af dagen. 

Hun bliver snart 3 mdr.

Kan det være varme mærke? Når hun sover, sover hun på siden. 

Har prøvet at få fat i lægen men uden held..

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2018

AlwaysAno

Hvor længe har det været der? Jeg synes lidt det ligner blå mærker?��

Anmeld Citér

21. juli 2018

Anonym trådstarter

AlwaysAno skriver:

Hvor længe har det været der? Jeg synes lidt det ligner blå mærker?��

Det kan det ikke være. Vi snakker lige om om der er noget hun måske ikkr kan tåle? Sætter et billede ind der er taget lige nu. Det er som om det går fra inderlår oh rundt om hendes knæ??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld Citér

21. juli 2018

Anonym

Hvordan føles huden? Føles den normal? Hvis den er ru eller på anden måde irriteret, ville jeg tænke børneeksem, men den ser nu mest rød ud på billederne.

Anmeld Citér

21. juli 2018

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

Hvordan føles huden? Føles den normal? Hvis den er ru eller på anden måde irriteret, ville jeg tænke børneeksem, men den ser nu mest rød ud på billederne.

Jeg synes huden føles helt normal dejlig blød? Vi har også haft børneeksem op og vende. Synes det er falmet lidt hvis man kan sige det sådan. Det er som om i varmen at det kommer tydeligere frem 

Anmeld Citér

21. juli 2018

MoarMoar

Har hun fx fået solcreme på? Tænker hun ikke kan tåle en creme eller noget sæbe. 

Anmeld Citér

21. juli 2018

Anonym

Anonym skriver:

Jeg synes huden føles helt normal dejlig blød? Vi har også haft børneeksem op og vende. Synes det er falmet lidt hvis man kan sige det sådan. Det er som om i varmen at det kommer tydeligere frem 

Nej, det ligner ikke helt børneeksem, og det ville egentligt også være mærkeligt med sæsonen. Jeg er enig i svaret ovenover, måske irritation af en slags.

Anmeld Citér

22. juli 2018

Motherme

Anonym skriver:

Hej. Er der nogle der kan fortælle hvad dette er? 

Det er på min datters ben det meste af dagen. 

Hun bliver snart 3 mdr.

Kan det være varme mærke? Når hun sover, sover hun på siden. 

Har prøvet at få fat i lægen men uden held..

Min datter fik fuldstændig sådan en reaktion da vi brugte Pampers bleer.. vi havde fået en masse bleer af folk og Pampers kunne hun så ikke tåle. Nu ved jeg selvfølgelig overhovedet ikke om det har noget med bleen at gøre for jer. Men så har i da den vinkel/erfaring med i tankerne også. 

Anmeld Citér

23. juli 2018

Anonym trådstarter

Motherme skriver:

Min datter fik fuldstændig sådan en reaktion da vi brugte Pampers bleer.. vi havde fået en masse bleer af folk og Pampers kunne hun så ikke tåle. Nu ved jeg selvfølgelig overhovedet ikke om det har noget med bleen at gøre for jer. Men så har i da den vinkel/erfaring med i tankerne også. 

Okay. Så det også sådan ud med mærkerne på din datter?

Vi bruger normalt libero bleer. Men har fra i lørdags brugt tibelly fra netto. Men mærkerne kom inden vi skiftede til Nettos..  

Anmeld Citér

23. juli 2018

Motherme

Anonym skriver:

Okay. Så det også sådan ud med mærkerne på din datter?

Vi bruger normalt libero bleer. Men har fra i lørdags brugt tibelly fra netto. Men mærkerne kom inden vi skiftede til Nettos..  

Ja, det ligner fuldstændig det “udslet” der kom da vi brugte de andre bleer, har stort set også kun brugt libero til hende altid. Som sagt skal jeg ikke gøre mig klog på om det er det der er galt. Men i kan da prøve at skifte til libero igen og se om det bliver bedre. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.