Min datter på 9 mdr blev syg for godt 2 1/2 uge siden. Hun havde 39,5 ca i 3 dage og 2 dage med ca 38,5. Det var en forkølelse og væske på ørerne.
Men hun bliver ved med at være utrolig pyldret og bliver nemt meget ked af det. Jeg har givet hende Panodil til natten mange af dagene. Har prøvet et par dage uden, men oplever at hun har mange flere opvågninger der..
Nå, men hun bliver altså ved med at have lidt feber on/off. 38,1 i tirsdags, 37,-8 onsdag og torsdag og idag 38,2 igen. Nu er det ikke fordi at jeg render og tager hendes temp hele tiden. Jeg har gjort det fordi både min mand og jeg synes hun er lidt varm, og meget ked af det.
Hun vil ikke lege særlig længe ad gangen før hun græder, så skal hun selvfølgelig trøstes, også tumler hun måske lidt rundt på os og står op ad os eller møblerne og ud af det blå græder hun igen!!
Jeg ved godt at væske på ørerne kan vare ved længe, men jeg tænker ikke hun skal blive ved med at have Feber?
Hun er ved at få nogle flere tænder, men vi har kunne se de har været på vej de sidste 3-4 uger og helt ærligt tror jeg slet ikke det er det?
Det er pisse hårdt, rent ud sagt, at hun er så ked af det hele tiden. Jeg føler mig som en ussel mor, der ikke engang kan gøre mit lille guld glad
Jeg ville ønske at jeg kunne spørge hende hvad det er 
Anmeld
Citér