P-stav. Venter på menstruation skal komme????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

193 visninger
4 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
20. juli

Anonym trådstarter

Åh hvorfor fik jeg ikke skrevet ned hvornår jeg fik menstruation efter fødslen og de resterende måneder derefter... ( da jeg har fået sat p stav under huden.lægen, skulle være sikker på at jeg ikke var gravid inden de stak den stav, ind under huden  så skulle tisse i en kop. Det var ej nemt kom kommando, nu og her! Men der var lidt urin de kunne derefter tage en graviditetstest. Den var heldig nok negativ.

Men det dummeste er at jeg ikke har husket at noter menstruation dagene ned..  Mener bestemt jeg plejer at få det midt i måneden. Så gå og håber det kommer snart, ved ik om det ville forstyr lidt med p-stav en er sat ind.. ����

Er der andre der er glade for at ha p-stav. Lægen på sygehuset, mente bare jeg evt skulle vælge spiral, eller andenform for...

Anmeld Citér

3 numre af Vores Børn + 2 LEGO Storage bokse.

Spar 384 kr.

Køb her for kun 229 kr.

20. juli

Anonym trådstarter

Føgler lidt min arm hvor p-stav en er sat,  at armen Snorre lidt i fingerne/langs armen. Og det har følt lidt jeg kun har brugt den anden ene arm, efter dem er sat.. ( et pare timer siden nui) 

Anmeld Citér

20. juli

FrkGranger

Profilbillede for FrkGranger

Jeg har haft den..

Havde i Ca 14 dage mærkelig følelser når jeg brugte armen... 

Havde ikke menstruation i 3 år... 

Anmeld Citér

21. juli

Anonym

Jeg har p-stav, hvilket er det bedste jeg har prøvet. Armen var øm og jeg lignet et voldsoffer den første ugen ++, men efterfølgende har der ikke været noget! 

Jeg har mens 1 gang hver anden måned, men bløder meget meget lidt og kun i en dag eller 2, så jeg ville ikke være bekymret! 

Anmeld Citér

21. juli

Anonym trådstarter

Ok... 

Det nok det samme med mig, at det tager et par uger muligvis.. 

Tror også jeg vil blive glad for den. 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.