Hyggetråd 3. trimester.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

597 visninger
6 svar
1 synes godt om
20. juli 2018

Mynewlife

Hej de damer. 

Det er ved at være længe siden jeg har lavet et indlæg  

Jeg er i uge 29 (imorgen...).. Er færdig med uddannelse og pt har jeg ferie. Derefter 4 uger på dagpenge og så går jeg på barsel. Hvad dælan skal jeg gøre, for at tiden gå hurtigere?! Planen er at begynde at rengøre der, hvor man aldrig rengøre, når vores datter er i dp igen. 

Måske læse bogen "smertefri fødsel"? 

Giv mig nogle rigtig gode ideér!  

Er der nogle med-gravide derude, i 3. trimester? Helst ikke meget længere end mig , ej bare pjat

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

20. juli 2018

Stivdie

Hej du, 

Min yngste er 8 måneder nu, så medgravid kan jeg ikke lige prale af at være, men et godt råd til tidsfordriv kan være at lave en masse nem mad (gryderetter, frikadeller, tærter, kage, etc) til fryseren, så der er til en nem tid efter fødslen og lidt sødt til dem, der kommer på barselsvisit. Det har jeg været vildt glad for her anden gang. 

Anmeld Citér

21. juli 2018

Bettybom

Hej, 

jeg er pt 29+5 og har haft 3 ugers ferie indtil videre. Jeg har så 6 ugers ferie og går så direkte på barsel 

Første uge, var jeg på Bornholm med min mor og lige nu er jeg i Grækenland med min forlovede. 

Ellers er tanken, at jeg skal gøre rent, slappe af, se serie, hyggedates med manden. Når jeg når september, så vil jeg begynde at få vasket tøjet, sat sengen op og vasket den af. Og få tjek på, om man har det hele. 

Jeg har også planer om at jeg skal lave nogle boller og let mad som kan fryses ned  

men indtil videre, synes jeg dagene går ret hurtigt. Og jeg har brug for også at slappe af. 

Men følger lige med her - kunne være man fik nogle gode ideer

Anmeld Citér

21. juli 2018

HBV

Jaah en hyggetråd 

Jeg er i 35. uge og er ved at omkomme i varmen, hvad med jer ? 

Jeg har netop sat mig ned for at slappe af resten af aftenen.  Jeg har sendt min søn på 9 år på ferie i Tyskland med noget familie og jeg har store planer om at lave mad til fryseren. Jeg har netop præsteret at smide 5 store lasagne i fryseren og jeg er helt stolt af mig selv  jeg gjorde det ikke ved mit første barn men det havde været en rigtig god ting for jeg var alene med ham og han havde kolik..rigtig meget kolik  Det er faktisk også derfor, der er så stor aldersforskel på nr 1 og 2.. nå det var et sidespor. 

Glæder mig til at høre, hvad I andre laver og IKKE laver 

Anmeld Citér

24. juli 2018

Mynewlife

Uh ja, god idé med masser af mad. Må hellere få ryddet vores fryser 

Anmeld Citér

25. juli 2018

babylife.

Åh hvem der bare var mindre gravid end mig.. Jeg er 41+1 idag og føler mig efterhånden lidt presset  

Men lige ind til i sidste uge brugte jeg meget tid på at gå lange ture hver dag (og spille Pokemon GO)  Ellers har jeg sørget for at lave aftaler forholdsvis tit med veninder, for ikke at kede mig alene hjemme. Ellers har jeg selvfølgelig brugt en masse tid på at gøre klar til baby og finde alle de ting der skulle bruges 

Ellers kan det anbefales at lave sin egen lille "kogebog" på computeren. Find en masse gode og nemme opskrifter, og put dem i en bogmærke-folder, så det ikke altid ender med de samme kedelige frikadeller når baby kommer.  Jeg selv er ret glad for smoothies, så dem har jeg også lavet en del af til morgenmad sammen med nogle koldhævede boller, super nemt! 

I det hele taget at bruge noget mere tid på de ting, som gør én glad i hverdagen, være det sig en gåtur, god mad, en bog, en serie eller noget helt andet 

Anmeld Citér

30. juli 2018

Mynewlife

Mon du har født Babylife <3 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.