En go' ferie by i Danmark? Nogen forslag?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

21. juli 2018

Babilooo

Odsherred med sommerland Sjælland og havnene og de bedste strande

Anmeld Citér

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. juli 2018

Lucky05

Helt klart Kerteminde på Fyn :-) 

det er en sindsyg hyggelig by. Og en dejlig strand. 

Anmeld Citér

17. august 2018

mnj1991

Vi har selv lige været en tur på Sydals. Det var ikke fordi der skete så meget, men der var en dejlig ro og en god strand med badebro og lavt vand, så vi kunne komme ud og bade. Men specielt hyggen og roen i området var meget tiltalende - ikke sidste gang vi kommer der!  

Anmeld Citér

17. august 2018

Janet1989

Skagen / Løkken / Blokhus er super ����

Anmeld Citér

17. august 2018

flowerpot3

Blokhus er så hyggelig  Og Fårup Sommerland, som ligger i nærheden er et fantastisk sted for både børn og voksne ☺️

Anmeld Citér

24. august 2018

Thomsen33

Vi har af flere gange besøgt Løkken, hvilket jeg synes er et super fantastisk sted, hvor der virkelig er plads til at opleve noget forskelligt, men ellers også bare slappe af. 

Hvis vi havde uanede mængder af penge, så havde vi besøgt Bornholm hvert år - så fantastisk. 

vh. Kristian
Bedste10

Anmeld Citér

10. april 2019

AndersSØ

Lidt inspireret af den altid oplagte Ingemann der turer den ned langs den danske vestkyst, må det bliver mit svar. Altså en by på den danske vestkyst

Hvad enten det ender med Esbjerg, Ribe eller Thyborøn, er jeg sikker på at i får en på opleveren!

Mvh

Anders 
Skribent,

Anmeld Citér

10. april 2019

1518

Løkken, Ebeltoft eller Frederikshavn. 

Anmeld Citér

10. april 2019

fo82

Fanø... helt sikkert!!!

Nu er tråden gammel, men jeg var for første gang på Fanø i pinsen 2018 - og det bliver bestemt ikke sidste gang 

Anmeld Citér

24. april 2019

Jossjoss

Vi har af flere gange besøgt Søndervig, hvilket jeg synes er et super fantastisk sted, hvor der er en del turister og mulighed for både at slappe af men samtidig være aktiv.

Hvis der var frit valg på den økonomiske hylde havde vi valgt Bornholm  

Mvh. Jonas
Link slettet af moderator 

Anmeld Citér

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.